כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

"תעוזה וחוסר פחד": שני נערים שדדו באגרופן וסכין

לבית המשפט הוגש כתב אישום כנגד שני קטינים מבת - ים, זאת לאחר ששדדו אופניים חשמליים מקטין אחר תוך שתקפו אותו באמצעות אגרופן ואיימו עליו בסכין

אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לכתבה
אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לכתבה צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

פרקליטות מחוז ת"א הגישה לאחרונה לבית משפט השלום לנוער בבת ים כתב אישום כנגד שני קטינים כבני 17 מבת - ים, זאת לאחר ששדדו אופניים חשמליים מקטין אחר תוך שתקפו אותו באמצעות אגרופן ואיימו עליו בסכין.

מכתב האישום שהוגש על ידי עורכת הדין ספיר שרון עולה כי במהלך אוקטובר ישבו המתלונן וחברו (16) על ספסל ברחוב שנקין בתל אביב, ובסמוך אליהם חנו אופניו החשמליים של אחד מהם. בשלב מסוים הגיעו הנאשמים למקום וניסו לגנוב את האופניים.

כשבעל האופניים שאל אותם לפשר מעשיהם, תקף אותו אחד הנאשמים באמצעות אגרופן שנשא. בשלב זה הנאשמים דרשו מהמתלונן הקטין לשחרר את הנעילה של האופניים תוך שהם מאיימים עליו באמצעות סכין. לבסוף, בשל חששו מהם, שיחרר הקטין את הנעילה של האופניים, והנאשמים נטלו אותם וברחו מהמקום כשהם רוכבים עליהם. כתוצאה ממעשי הנאשמים נגרם למתלונן חתך בפנים והוא פונה לבית החולים לטובת קבלת טיפול רפואי.

במקביל לכתב האישום המייחס לשניים ביצוע עבירת שוד, הגישה עו"ד שרון בקשה להארכת מעצרם, במסגרתה טענה בין היתר כך: "מסוכנותם של המשיבים נלמדת נוכח ביצוע המעשים במקום ציבורי, ברחוב בו התהלכו אנשים, ובמקום בו יש עסקים פועלים ומצלמות נראות לעין. כל זה מלמד על תעוזה וחוסר פחד".

שוד אגרופן סכין שוד מזוין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד