כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
בתוך המוסד החינוכי

הנערות קשרו את המדריכה, שדדו אותה ונמלטו

קשרו, שדדו ונמלטו: ארבע נערות חשודות באלימות ושוד מדריכה שארע במעון בו הן שוהות בסמוך לירושלים. בתום שעות ארוכות בהן ערכה המשטרה סריקות אחריהן ברחבי הארץ, הן אותרו והועברו לחקירה

הנערות קשרו את המדריכה, שדדו אותה ונמלטו
אילוסטרציה צילום: pixabay

מקרה חמור במוסד חינוכי בירושלים: אמש לפנות בוקר התקבל דיווח במשטרה כי ארבע נערות בגילאי 17-15 אשר שוהות תחת צו משפטי במעון לנערות בסיכון סמוך לירושלים נמלטו מהמקום. 

מיד עם קרות האירוע, הבחין צוות המעון כי מאחד החדרים בוקעות צעקות ובדיקתם העלתה כי אחת המדריכות כפותה בתוך החדר לכיסא. על פי החשד, ארבע הנערות בטרם נמלטו, הכניסו את המדריכה אל החדר שם כפתו אותה לסולם מקובע באמצעות חבל וחסמו את פיה, נטלו מרשותה את מכשיר הטלפון הנייד וצרור מפתחות ואז נמלטו, לא לפני שנעלו את דלת החדר כשהמדריכה מרותקת לכיסא.

מיד עם קבלת הדיווח במשטרה, החלו כוחות משטרה בהובלת מחלק נוער תחנת מוריה, בסריקות אחר החשודות, לצד פעולות חקירתיות מגוונות בשיתוף מחוזות משטרה נוספים.

החבל באמצעותו כפתו החשודות את המדריכה | צילום: דוברות המשטרה.

אמש בשעות הערב המאוחרות, איתרו שוטרי הסיור של תחנת ראשל״צ שתיים מהחשודות סמוך לבניין מגורים בעיר והן הועברו לחקירה בתחנת מוריה של מחוז ירושלים. שעות ספורות לאחר מכן, התייצבו שתי החשודות הנוספות בתחנת המשטרה והסגירו עצמן בליווי אמה של אחת מהן.

ארבע הנערות החשודות נחקרו בגין חשד לעבירות של כליאת שווא, שוד, קשירת קשר לעשות פשע והפרת הוראה חוקית. היום הן הובאו בפני שופט שדן בעניינן.

קשירה שוד נערות שוליים נוער בסיכון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד