כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

פעם שנייה: רעידת אדמה הורגשה באזור טבריה

רעידת אדמה שנייה תוך יום: רעידת אדמה הורגשה באזור טבריה • הבוקר הורגשה רעידה בעוצמה זהה

פעם שנייה: רעידת אדמה הורגשה באזור טבריה

רעידת אדמה שנייה באותו יום: רעידת אדמה בעוצמה של 3.6 בסולם ריכטר הורגשה אחר הצהריים (ראשון), באזור טבריה. הרעידות הורגשו למשך מספר שניות. טרם ידועה עוצמת הרעש. לדיווחי תושבים מהאזור, הורגשו שתי רעידות זו אחר זו.

זוהי הרעידה הרביעית בתוך שבוע: הבוקר, רעידת אדמה הורגשה בצפון הארץ: אל המייל האדום של חדשות 2 הגיעו דיווחים רבים של תושבים מודאגים שטוענים כי הרגישו רעש אדמה ביישובים סמוכים לכנרת. מהאגף הסיסמולוגי במכון הגיאו-פיסי נמסר כי עוצמת הרעש הייתה 3.6 דרגות והמוקד - חמישה קילומטרים מזרחית לקיבוץ גינוסר. לא דווח על נפגעים נפגעים או על נזק.

אביבה, תושבת קיבוץ גינוסר, סיפרה לחדשות 2 Online: "השולחן במשרד זז. ישר הבנו שזו רעידת אדמה, אני מקווה שאלך הביתה והכל יהיה במקום. כבר לפני שבוע הרגשנו איזה שתי רעידות. זה מאוד מבהיל".

טוהר, תושבת טבריה, סיפרה: "כל המנורות בבית זזו, ישבתי בסלון ופתאום הרגשנו את הספות זזות מקיר לקיר. הבנו שהאדמה רועדת".

גם חן, תושב אחר בעיר, אמר: "ישבתי על המחשב והכיסא ממש זז. בימים האחרונים הורגשו כל מיני רעידות אבל הפעם זה היה חזק למדי. לא הבנתי מה קורה". מהמשטרה נמסר כי התקבלו פניות רבות של תושבים מודאגים.

ד"ר אורי פריזלנדר, מנכ"ל המכון הגיאופיסי, אמר בשיחה עם חדשות 2 Online כי "אין הסבר עדיין לרצף הרעידות. אנחנו בודקים את זה ובוחנים אם יש דמיון".

בליל חמישי הורגשה רעידה בעוצמה 3.5 דרגות ברחבי העיר טבריה. תושבים רבים דיווחו לחדשות 2 Online על הרעידה. "הרגשתי שכל החדר זז וגם שולחן הכתיבה שישבתי לידו זז", סיפרה לחדשות 2 Online צופית ילוז-בקר, תושבת טבריה. "בעלי שכב על המיטה ושם לב שהיא זזה. כולם בטבריה בטוח הבחינו ברעידה. היו דפיקות לב ופחד באותם רגעים".

גם אלי פרץ, המתגורר בטבריה, סיפר על הרעידה: "אני גר בבניין והרגשנו זעזוע, הכל זז. זה נמשך שניות בודדות. אשתי והילדה נכנסו קצת ללחץ אבל הכל בסדר כאן".
רעידת אדמה טבריה צפת צפון הארץ רעש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד