י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

האתר הסלולרי החדש של מגדל - כל הביטוח בכף היד

מעכשיו: מגדל גם בסלולר עם אתר מותאם וייחודי המכיל את כל פתרונות הביטוח הנדרשים בכף ידך

האתר הסלולרי החדש של מגדל - כל הביטוח בכף היד

הפתרונות הדיגיטליים המתקדמים של קבוצת מגדל, כבר זכו להכרה בארץ ואף בחברות ייעוץ בינלאומיות כרול-מודל לשילוב בין ערוצי הפצה מסורתיים לדיגיטליים. ועתה, קובעת מגדל רף חדש בהנגשת המידע וזמינותו גם ללקוח הקצה - המבוטח; אתר סלולרי מתקדם, באמצעותו יכול כל לקוח לצפות במידע האישי שלו על תוכניות הביטוח המנוהלות במגדל, להתעדכן בתשואות, לאתר מידע על סוכן ביטוח, שמאי, מוסך, רופא או כל נותן שירות אחר ללקוחות הקבוצה על פי תחומי ההתמחות או אזור גיאוגרפי, לרכוש כיסויים ביטוחיים, ואפילו להעשיר את הידע המאקרו-כלכלי בסקירות המקצועיות של מומחי מגדל שוקי הון.

טוני כהן, ראש תחום שיווק ופיתוח עסקי במגדל מציינת כי "נוכחנו שאחוזים גדלים והולכים באוכלוסייה גולשים לאתר מגדל באמצעות הסמארט-פון ועל כן החלטנו להקל עליהם ולספק את כל המידע שהם חפצים בו גם במובייל. כך הבטחנו, כמיטב המסורת במגדל, שירות יעיל וזמין – בקליק אחד, "כאן ועכשיו". עוד הוסיפה כהן כי "האתר פותח על ידי מומחי מגדל טכנולוגיות. הגלישה לאתר הסלולרי מתאפשרת מכל מכשיר סלולארי ופתוח לכולם".

שי בסון, מנהל חטיבת טכנולוגיות ומשאבים ומשנה למנכ"ל מגדל מוסיף כי "מגדל, כקבוצת הביטוח והפיננסים המובילה בישראל, רואה בערוצים הדיגיטליים וברשתות החברתיות כאמצעי להנגשת שירותי החברה בכל מקום (Migdal Anywhere). על כן יושם הפורטל החדשני של מגדל במודל טכנולוגי היברידי המאפשר עבודה מעמדות קצה ניידות מובילות, בבחינת BYOD (Bring Your Own Device). מנסיוננו בתחום הדיגיטל, ככל שהרחבנו את היקף השירותים בערוצים הדיגיטליים, כך גם גברה הדרישה מצד הלקוחות לשירותים ויכולות נוספים ואנו רואים בכך הבעת אמון בחדשנות של מגדל במוצרים הביטוחיים ובפתרונות הטכנולוגיים שלה".

קישורים:
לגלישה באתר, סרוק את הקוד, או לחץ כאן מהסמארטפון שלך >>
סלולר מגדל השקה אתר טכנולוגיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד