כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

הכשרות מקצועיות שכדאי שתכירו

רבים מאיתנו מחפשים ללא הרף אחר דרכים להתפרנס בכבוד ולהרוויח אף מעבר לכך, להצליח להאכיל ולכלכל את משפחתינו אבל גם לשים כסף בצד ואולי ליהנות מחופשה טובה פה ושם. קריירה מבטיחה בתחום אטרקטיבי בו קיים ביקוש גבוה היא אחת הדרכים המתבקשות ביותר לעשות זאת כמובן. לא כל קריירה שכזו מחייבת לימודים של שנים ולאחר מכן צבירת ניסיון ארוכה אף עוד יותר

הכשרות מקצועיות שכדאי שתכירו
קריירה צילום: Fotolia

באמצעות קורסים מסוימים והכשרות מקצועיות בתחומים הנכונים ניתן להשיג תעסוקה מניבה ביותר בתוך פרק זמן קצר. בין אם אתם כבר עוסקים בתחום מסוים ומחפשים אחר הכשרות שירחיבו את האפשרויות העומדות בפניכם ובין אם מדובר בחיפוש אחר מקצוע חדש לחלוטין, להלן כמה קורסים והכשרות מקצועיות שכדאי מאוד להכיר:

קורס ניהול רכש – תחום ניהול הרכש בארגון עובר שינויים והתפתחויות משמעותיות ביותר בשנים האחרונות, ומעמדו בארגונים נקבע מחדש. ניהול הרכש הופך תחת מצב עניינים זה למקצוע מבוקש ונחשב יותר ויותר, ועל מנת להתמקצע בתחום באמת בימינו נדרשת בקיאות בחומר הלימוד של ה ISM (המכון הבינלאומי לניהול רכש) ונדרש לדעת לפעול לפיו. קורס ניהול רכש, המועבר בבתי ספר מובחרים בארץ, מציע השתלמות מקיפה ומעמיקה בניהול רכש ואף מאפשר לבוגריו לגשת בהמשך למבחני ההסמכה הבינלאומיים של ה ISM, מה שעשוי לפתוח את הדלת גם לקריירה בינלאומית בעתיד.

קורס יבוא יצוא – עולם המסחר הבינלאומי מזה עשרות שנים מהווה זירה פרודוקטיבית לאינספור אנשים המעוניינים לפעול כיבואנים, יצואנים, משווקים וסוחרים בינלאומיים מסוגים אלו ואחרים. אך על מנת לפעול בתחום בצורה נבונה ומוצלחת לאורך זמן כדאי מאוד להיות בקיאים בהיבטים רלבנטיים שונים של עולם זה (למשל – החלק בעולם המיסוי הרלבנטי ליבוא ויצוא, היבטים משפטיים שונים וכד'), כמו גם להחזיק בכלים בסיסיים טובים שיאפשרו התפתחות מקצועית עתידית. קורס יבוא יצוא מעביר הרבה מאוד ידע רלבנטי בתחום ומתמקד בהענקת כלים ייעודיים של ממש, החל משיטות חישוב עלויות שונות וכלה בשיטות לקבלת החלטות, או בקיאות חשובה ונחוצה כל כך בסוגיות המיסוי הרלבנטיות. הקורס משלב לימוד תיאורטי עם תרגול מעשי ומאפשר גם למי שלא עסק מעולם במסחר בינלאומי להיכנס לתחום ולהתחיל לפעול בו בצורה בטוחה ומושכלת.

קורס אנגלית עסקית – אחד הכלים הבסיסיים והחשובים ביותר שכל אחד מאיתנו צריך כיום אם ברצונו לפעול בתחום עיסוקו גם מחוץ לישראל, או לחילופין לפעול בארץ בשיתוף פעולה עם גורמים מחו"ל, הוא כמובן שליטה טובה באנגלית. הכוונה לקריאה, כתיבה ודיבור באנגלית, ברמה גבוהה מספיק על מנת לא רק להצליח להתנהל ולהבין מה קורה, אלא גם להשאיר רושם טוב בקרב הגורמים הזרים עימם אנו עובדים. קורס אנגלית עסקית מסייע לשפר משמעותית ובתוך פרק זמן קצר יחסית את האנגלית שאתם מדברים וכותבים, תוך דגש על אנגלית עסקית - המושגים ודרכי הדיבור והכתיבה הרלבנטיים יותר לעולם העסקים והעולם הארגוני.

קריירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד