כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
צ'ולנט באווירה ייחודית

גורמה בשוק: חוויית ליל שישי יוצאת דופן בבני ברק

סצנת ליל שישי תוססת ומפתיעה התגלתה בפנינו בפאתי בני ברק, בליבו של שוק הומה • על החוויה הכי שונה והכי מיוחדת בעיר

גורמה בשוק: חוויית ליל שישי יוצאת דופן בבני ברק
מסעדת גורמה בשוק צילום: דוצי

נפתח בפרט טריוויה מדהים: הידעתם שבבני ברק קיים שוק? שאלה נוספת: הידעתם שהשוק הזה קיים למעלה מ-80 שנה?! מסתבר כי לא רק אתם פספסתם את הפרט הזה, אלא אפילו תושבים מרחובות סמוכים. אולם זקני העיר ודאי ידעו לספר לכם על השוק התוסס והגדוש בחנויות ממגוון תחומי הצרכנות עוד מימים ימימה.

שוק פרדס כץ ממוקם ברחוב שלמה בן יוסף ובמשך כ-50 שנה היה פעיל והומה אדם. בשנים האחרונות התמעטה הפעילות בו, אולם עדיין ניתן למצוא שם כיום איטליז, חנות פירות וירקות וחנות תבלינים. 

בעת האחרונה התחדש השוק במסעדה ססגונית בשם 'גורמה בשוק' שפתוחה בכל יום חמישי ומניעה תהליך של החזרת עטרת השוק ליושנה. תחת תקרת מטריות ולצד קירות מעוטרים בגרפיטי מרשים, מעשי ידיו של עובד המקום, ניצבים להם מקומות הישיבה שמייצרים לוקיישן ייחודי בפרט עבור עיר כמו בני ברק המתאפיינת לרוב באווירה עירונית חד גונית.

מי שהקים את המסעדה הוא השף המצליח חיים בלוך שבמשך השבוע מנהל קייטרינג יוקרתי לאירועים.


גורמה בשוק • דוצי

המסעדה שפועלת כיום בליל שישי בלבד, מציעה הרבה מעבר לצ'ולנט עסיסי וחם. מתוך התפריט העשיר הומלץ לנו גם על מנת יאפצ'וק, מרק חוויאג' תימני ופטה כבד עם זילופי סילאן, כל זאת לצד כוס יין אדום מפנקת מבית היקב היוקרתי של פדלשטיין. אחרי שנטלנו ידיים על חלה רותחת שהוגשה עם שלישיית מטבלים איכותית, עברנו לשלב העיקרי של הארוחה. מתוך המנות המעולות שהוגשו לשולחננו בזו אחר זו, בלטו במיוחד המרק האותנטי שכלל בשר רך ורצועות סלרי והשתלב היטב עם האווירה האותנטית של השוק וכן הפטה כבד בעל הטעמים העדינים שהוגש לצד סריית קרקרים סגלגלים שהעניקו לו צבעוניות וטעם מיוחד.

המסעדה הספיקה לרכוש קהל לקוחות נאמן, שמדי שבוע גודש את המקום ונהנה מאווירת שוק ייחודית, ממטעמים ייחודיים ומשירות אדיב ומיוחד.

למסעדה השגחת כשרות של הרבנות מהדרין בני ברק והבשרים בהכשר של הרב רובין. ניתן ליצור קשר עם המשגיח בכל עת.

כתובת: שלמה בן יוסף 2, פרדס כץ


גורמה שוק צ'ולנט ליל שישי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד