כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
סגירת מעגל מרגשת

לכבוד ר"ח כסלו: מאות נכנסו הלילה לקבר יוסף

מפקד גדוד מג"ב המפקד על הכניסות לקבר יוסף שהוא גם בן דודו של מדחת יוסף, נכנס עם ראש מועצת שומרון יוסי דגן למתחם הקבר, וציין את סיום תפקידו: "נמשיך את המסורת של מדחת שכאן נרצח" יוסי דגן: "מודים לך בשם תושבי השומרון, מצדיעים לך"

לכבוד ר"ח כסלו: מאות נכנסו הלילה לקבר יוסף
הכניסה לקבר יוסף צילום: מועצה אזורית שומרון

מאות בני אדם נכנסו הלילה לקבר יוסף, זאת כחלק מהכניסות הקבועות לקבר יוסף שמקיימת המועצה האזורית שומרון בליווי צה"ל וכוחות הבטחון, ולציון ראש חודש כסלו.

בין הנכנסים הלילה היו גם ראש מועצת שומרון יוסי דגן, סגנו דוידי בן ציון, הרב קובלסקי, הרב אורי שרקי. וכן סגן ניצב עאדל יוסף, בן דודו של מדחת יוסף הי"ד, אשר שירת ב-3 השנים האחרונות כמפקד גדוד מג"ב שכם, שבמסגרת תפקידו היה אחראי על הכניסות לקבר יוסף בשנים האלו, והלילה ציין את כניסתו האחרונה לקבר יוסף במסגרת תפקידו, מקום בו נרצח בן דודו, לוחם מג"ב מדחת יוסף הי"ד. במהלך הכניסה ניסה מחבל לירות לעבר החיילים והחיילים הרגו אותו.

ראש מועצת שומרון יוסי דגן התרגש מהדברים ואמר: "אנחנו נפרדים בכניסה הזו מסגן ניצב עאדל יוסף, בן דוד של מדחת יוסף, שבמשך 3 שנים דאג לביטחון של תושבי השומרון, פיקד על הצדדים הבטחוניים החשובים ביותר בכניסות לקבר יוסף, אני מודה לך בשם כל תושבי השומרון, בשם עם ישראל כולו, אנחנו מצדיעים לך ולכל הלוחמים שתחתך ולידך בכל הגזרות השונות, וכל משפחת מדחת יוסף היקרה, אנחנו תמיד נהיה משפחה, יש ברית דמים בין המשפחה שלך לכולנו, לקבר יוסף, ועכשיו בע"ה נפעל לכניסות להביא את כל עם ישראל לכאן, להתחזק בדמותו של יוסף הצדיק".

סגן ניצב עאדל יוסף, בן דודו של מדחת אמר: "אני כל פעם מתרגש מחדש, נמשיך את המסורת של מדחת ז"ל שפה נרצח, כל פעם שאני מגיע לקבר יוסף אני מתרגש מחדש".

ראש מועצת שומרון הודה למנהלת קבר יוסף והמקומות הקדושים של מועצה אזורית שומרון בראשות נתנאל שניר, למח"ט שומרון אל"מ שמעון סיסו, קצין פיקוד מרכז סגן אלוף אליצור טרבלסי, וקצין הגמר חטיבת שומרון רב סרן עזריאל פרלמן.

קבר יוסף הצדיק יוסי דגן סגירת מעגל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד