י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
בעקבות הפיגועים

קריאה במחנה הימין: "להקים ממשלה עוד היום"

הטרור מרים ראש ובמחנה הימין קוראים לראשי המפלגות להזדרז עם הקמת הממשלה כדי לפעול ולמנוע את המשך גל הפיגועים • השר לביטחון פנים הגיע לזירת הפיגוע • ח"כ פוגל מאשים את הליכוד: "הטרור מרים את ראשו בעוד הליכוד מתעסק במו"מ קואליציוני עקר"

קריאה במחנה הימין: "להקים ממשלה עוד היום"
איתמר בן גביר בזירת האירוע צילום: באדיבות המצלם

הפיגועים הבוקר (רביעי) בירושלים שמצטרפים למצב הביטחוני הקשה בשבועות החולפים, מאחדים קבוצה של חברי כנסת ממחנה הימין הקוראים להזדרז עם הקמת הממשלה כדי לחזור לנהל את המדיניות שתנסה למנוע את המשך גל הטרור.

חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ׳ צייץ ברשת הטוויטר, "חייבים להקים ממשלה לאומית מיד", תוך שהוא קורא לראש הממשלה המיועד נתניהו "לכנס את ראשי הסיעות כדי להגיע להסכמות ולהקים באופן מידי ממשלת ימין שתעשה שינוי אמיתי ותחזיר את הביטחון לאזרחי ישראל".

חבר הכנסת איתמר בן גביר המיועד לכהן בתפקיד השר לביטחון פנים הגיע לזירת הפיגוע וקרא: "חייבים להקים ממשלה כמה שיותר מהר. הטרור לא מחכה. צריך לגבות מחיר כבד מהטרור ולחזור לסיכולים ממוקדים".

בכיר הליכוד חבר הכנסת מיקי זוהר קרא אף הוא להזדרז עם הקמת הממשלה, "אויבי ישראל מכים בנו שהם מזהים חולשה. עוד פיגוע רצחני. אזרחים נהרגים ונפצעים. עם ישראל מצפה מאיתנו להחזיר את השקט לרחובות וכל הויכוחים על תיק כזה או אחר הם טעות שעוד נשלם עליה. חלאס, המדינה בוערת".

חבר הכנסת שלמה קרעי צייץ בטוויטר, "המשימה העיקרית שלנו כעת היא החזרת הביטחון והגאווה הלאומית. אסור לגרור רגליים יותר במשחקי משא ומתן", חה"כ מירי רגב כתבה "אני קוראת לחברי לקואליציה לפעול להקמת ממשלה מיידית".

חברי הכנסת מעוצמה יהודית הצטרפו אף הם לקריאה להזדרז עם מלאכת הקמת הממשלה, "בתפילה על הפצועים ובשוועת לב שנצליח להקים מהר ממשלה שתחזיר את הבטחון של כולנו", אמר ח"כ עמיחי אליהו.

חברו לסיעה, חבר הכנסת צביקה פוגל האשים את הליכוד במצב "הטרור מרים את ראשו המכוער בעוד הליכוד מתעסק במו"מ קואליציוני עקר. שיהיה ברור: לא באנו בעוצמה יהודית להתעסק בשטויות - תקימו עכשיו ממשלה כי חייבים פה בעל בית".

חברת הכנסת גלית דיסטל תקפה את השותפות למחנה הימין, "הנתק בין המציאות הארורה שקמנו אליה הבוקר לבין גישת הבוטיק הבררנית של סיעות הימין חייב להיפסק. היום״, האשימה, ״את הבוחרים שלנו לא מעניין איזה ג'וב מי מאיתנו יקבל, ובצדק. ‏אי אפשר לקונן על מציאות בטחונית קשה ואז לקחת את הזמן בקפדנות של אניני טעם מול בופה של ג'ובים. חלאס - ממשלה היום".

פיגוע טרור עוצמה יהודית איתמר בן גביר טרור פלסטיני הפיגוע הכפול בירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד