כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
נרצח בדרכו לישיבה

ההרוג בפיגוע התופת הקשה בכניסה לירושלים: אריה שצ'ופק הי"ד

שמו של הנרצח בפיגוע התופת בכניסה לירושלים הותר לפרסום: הבחור אריה שצ'ופק הי"ד בן 15 וחצי בלבד | אריה היה בדרכו לישיבה בה הוא לומד במושב בית מאיר | משפחתו מתגוררת שכונת הר נוף בירושלים וגופתו שוחררה לקבורה לאחר שהוריו זיהו אותו בבית החולים שערי צדק

ההרוג בפיגוע התופת הקשה בכניסה לירושלים: אריה שצ'ופק הי"ד
הבחור אריה שצ'ופק הי"ד צילום: באדיבות המצלם

הותר לפרסום: הנרצח בפיגוע התופת בירושלים הוא הבחור אריה שצ'ופק השם יקום דמו, תושב שכונת הר נוף בירושלים ותלמיד ישיבת לצעירים 'הרי יהודה' במושב בית מאיר הסמוך לירושלים והוא בן 15 וחצי.

הוריו תושבי חוץ במקורם המתגוררים כאמור בשכונת הר נוף, קיבלו את הבשורה הקשה והגיעו לחדר הנפטרים בבית החולים 'שערי צדק' בירושלים, שם זיהו ל"ע את גופת בנם שנהרג בפיגוע. ל'בחדרי חרדים' נודע כי הגופה שוחררה לקבורה לבית הלוויות שמגר בירושלים. 

מסע הלוויה היום בשעה 14:45 בצהריים מרחוב האדמו"ר מרוז'ין 17 ברחבה של בית כנסת בוסטון בשכונת הר נוף בירושלים, ומשם להר המנוחות בגבעת שאול שם ייטמן.

הבוקר יצא אריה הי"ד מביתו בשכונת הר נוף לעבר היציאה מהעיר כבכל בוקר, הוא עמד בתחנת האוטובוס יחד עם חברו בדרכו לישיבה בבית מאיר כשהם ממתינים להסעה, אך אריה נרצח בפיגוע התופת, המתועב והמחריד שהרעיד הבוקר את ירושלים.

הוריו זיהו את גופתו ב'שערי צדק', אמו סיפרה כי הבוקר אריה לא חש בטוב, והיא אמרה לו שיישאר בבית, אך משמים נגזר אחרת. 

חבריו בישיבת 'הרי יהודה' בבית מאיר של הרב כהנא, נמצאים בהלם מהבשורה הקשה על הבוקר הם בוכים ומסרבים לעכל את מה שקרה, הם מספרים ל'בחדרי חרדים': כי אריה הי"ד היה תלמיד שיעור ב' בישיבה, היה בחור טוב ונחמד, שקט מטבעו היה אהוב על כולם ועל כל חבריו, ישב ולמד בהתמדה מיוחדת. 

אריה הי"ד נולד לאביו שיבלחט"א ר' משה שצ'ופק דמות מוכרת בשכונת הר נוף, למד בתלמוד תורה הראם בשכונת הר נוף בירושלים, לאחר מכן עלה למכינה בחיפה ולאחר מכן נכנס לישיבת 'הרי יהודה' בישיבה. 

הציבור נקרא עדיין להתפלל ולקרוע שערי שמים לרפואת הפצועים בחור הישיבה הצעיר אלחנן בן ליבנת, וחיים נחום בן פייגא רבקה בן ה- 60 שנפצעו בפיגוע התופת ומצבם עדיין במצב בינוני קשה. 

אביו של אלחנן, אבי ביטון משכונת הר נוף סיפר לכלי התקשורת: "הבן שלי במצב בינוני עד קשה. הוא היה בדרך לישיבה עם חבר שלו. הבן שלי מספר שהגיע משהו עם חזות ערבית, צילם את התחנה והאנשים שהיו בה ואז התרחש הפיצוץ המחריד".

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים וה' יקום דמו. 

 

 

 

פיגוע תופת הלוויה אריה שצ'ופק הפיגוע הכפול בירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד