א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

חג החנוכה, חנוכיות, סביבונים, סופגניות, לביבות והרבה נוסטלגיה

בעולם משתנה כמו שלנו, ימי החנוכה שבפתח מביאים אותי לא פעם לחשוב על חנוכיה, סביבון עופרת יצוקה, דמי חנוכה, חג החנוכה, המכבים וערכים נוסטלגיים נוספים שגורמים לי להרגיש טוב

חג החנוכה, חנוכיות, סביבונים, סופגניות, לביבות והרבה נוסטלגיה
הנקודה היהודית צילום: יח"צ

גדלנו במקום אחר, בעולם אחר, בעולם שבו תרבות השפע לא היתה כל כך קיצונית וכל אחד ידע להסתפק במועט שהיה לו , ימי החנוכה החלו בהרגשה מחממת לב, ידענו תמיד שדמי החנוכה עומדים להגיע ושנוכל תמיד להתפנק בכמה שקלים בודדים שהיו לנו בקיוסק או במקום מחמם בטן או לב אחרים .

ידענו לאהוב את המטעמים שהחג סיפק לנו וחיכינו להם כל השנה בציפיה , סופגניה היתה מעדן ולביבה היתה שיא הגורמה .

החיים היו צנועים יותר בחנוכה של ילדותנו , ילד קטן שהיה מגיע הביתה עם חנוכיה שהכין בגן או בבית ספר, היה מאיר את כל הבית באושר נחמד ופשוט, שהיה גורם לכולנו סיפוק שכבר לא קיים בימנו. 

כל חיי קיוויתי שאוכל להמשיך בדרך הזו, אולם עולם משתנה כמו שלנו, כפה עלינו מציאות אחרת של תרבות צריכה מטורפת.

במקום קטן בפתח תקווה שנקרא הנקודה היהודית, חנות לתשמישי קדושה ולכל מה שהבית היהודי צריך, פגשתי את דוד יונה, הבעלים לשיחה על מוצרי חג החנוכה, ודברים שיעשו לכולנו שמח וחם בלב ויזכירו לנו מוצרים מהילדות. 

דוד הקים את הנקודה היהודית בסמוך לחנוכה לפני כמה עשורים אחורה, וראה בחנות כנס חנוכה הקטן שלו, שגורם לו להשפיע על כל כך הרבה בתים יהודיים עם מוצרי הנקודה היהודית שרכשו אצלו והביאו לבתיהם. 

אז דוד סיפר לי בכמה מילים על הנס הקטן שלו שנקרא הנקודה היהודית ובעיקר על המוצרים המיוחדים שהוא מוכר בחנוכה שמשמחים ילדים ומבוגרים כל שנה.  

״ גדלתי בבית יהודי חרדי, בשכונה יהודית חרדית , עם סביבה עוטפת של אנשים מקסימים שטיפחו את ערכי היהדות ואת מסורת העם שלנו ,כשם שהדורות אחורה קיימו אותם.

אולם החזון שלי בער בי, רציתי להשפיע על כלל יהודי ישראל חילונים, מסורתיים וחרדים כאחד.

בחג חנוכה לפני למעלה משני עשורים, קיבלתי החלטה להקים את הנקודה היהודית ובחרתי להקים את החנות הנפלאה הזאת בלב ליבה של אוכלוסיה מסורתית חילונית בפתח תקווה, בתקווה להשפיע על כמה שיותר בתים יהודים ועל מנת לדאוג שבכל בית יהודי יהיו את כל מה שהבית צריך מבחינת תשמישי קדושה ומוצרים מסורתיים שלא נמכרים בכל חנות.

אז חנוכה הוא חג נפלא להטמיע עוד ועוד מוצרים יוקרתיים ,במחירים טובים לכל כיס ,לבתים יהודים חנוכיה, סביבונים, ומוצרים נוספים נמכרים אצלי בחנות במחירים מיוחדים , שמאפשרים לכל כיס להיות שותף בחגיגת האורות שלנו , היהודים "

ספר לנו קצת על המוצרים בחנות בכלל ועל המוצרים המיוחדים לחנוכה ?

" החנות מלאה בכל מה שבית יהודי צריך, החל ממזוזות, כיפות, ציציות, תפילין, סידורים וכלה בפמוטים מהודרים, ציציות מהודרות, משחקי ילדים, שופרות, חנוכיות, סביבונים, מנשאי כלי קודש ועוד ועוד .

החנות מספקת מענה לכל הצרכים של הבית היהודי, ולקוחות רבים לאורך שנים רבות נהנים ממוצרים ותשמישי קדושה לביתם , אצלנו לא מסתפקים רק במכירת מוצרי החג, חשוב לנו להעניק ללקוח את הידע כיצד להשתמש בהם, מה סדר הדלקת נרות החנוכיה , מימין או משמאל ? מתי מברכים את הברכות? מה מברכים? אפה הכי חשוב למקם את החנוכיה? כיצד לשמור שהילדים לא יגעו חלילה באש החנוכיה, ועוד

אנו מסבירים בסבר פנים לכל לקוח את הידע הנדרש כדי למקסם את הנאתו וחוויתו במוצר היודאיקה שהוא רכש.

חשוב לנו שהלקוח יקבל יחס אישי והסברים מפורטים ומדויקים , מבחינתנו המכירה מסתיימת כשהלקוח יוצא מחוייך לביתו בדרך לשימוש במוצר שהוא רכש.

" לחג החנוכה אני מחזיק בחנות מגוון ענק של חנוכיות וסביבונים ובנוסף אני מחזיק מוצרים מיוחדים לחג כגון ערכות מוכנות של שמן זית להדלקה. 

44 כוסיות מוכנות של שמן שמספיק לכל החג. לא מלכלך ולא נוטף.

בתי חנוכיה להגנה מגשם ובטיחות מול ילדים קטנים.

בתים מעוצבים בשלל דוגמאות, גדלים וצבעים שונים.

כל לקוח יהודי מוצא את עצמו כמו ילד בלונה פארק של מוצרים, ישנם לקוחות שמבלים שעות אצלי בחנות, כשהחוויה מלווה תמיד בייעוץ והדרכה לגבי המוצרים והתאמת המוצרים בהתאם לצרכי הלקוח "

מה מייחד את תקופה זו של חנוכה אצלך בחנות ? 

"במיוחד בחנוכה אנחנו יוצאים במבצעי סוף שנה מיוחדים. 

אני משתדל לספק ללקוחותיי מבצעים בכל תקופות השנה, אולם בשל הסמיכות של חג החנוכה לסוף השנה, אני פותח כל שנה את תקופת חג החנוכה במבצעים חסרי תקדים. 

לדוגמא, השנה התחלנו במבצע חסר תקדים של עד כ- 50% הנחה, על כל החנוכיות המהודרות יותר או המהודרות פחות שקיימות בחנות, כך שכל בית יהודי, חילוני, מסורתי או דתי חרדי, יכול לרכוש עבורו חנוכיה מהודרת במחירים נוחים לכל כיס .

את המבצע התחלתי כבר בסוף חודש אוקטובר על מנת לאפשר לכמות גדולה ככל הניתן של בתים יהודים להינות ממנו "

ולסיום האם תרצה להוסיף עוד משהו לקוראים שלנו?

" כן, תודה על ההזדמנות , אני רוצה לספר לכולם שהשנה ניתן יהיה לרכוש את כל המבצעים שלנו גם בחנות האינטרנט שפתחתי שצמודה במוצריה למוצרים שנמצאים בחנות.

הרכישה באתר מאובטחת ונוחה, והיא מספקת חווית גלישה איכותית לרוכשים בו.

האתר מכיל את כל המוצרים והמבצעים ומספק שליחויות עד בית הלקוח לכל רוכש .

אני מזמין אתכם להתרשם : www.jewishshop.co.il

חג חנוכה שמח לכולם.

דוד יונה- הנקודה היהודית, רוטשילד 81 פתח תקוה 

טלפון : 052-305-0509

חנוכה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד