כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"יש לו רסיס בגולגולת"

אביו של הפצוע בפיגוע: "ערבי צילם את התחנה ואז היה פיצוץ"

אביו של צעיר שנפצע בינוני-קשה בפיצוץ שאירע בתחנה בכניסה לירושלים, מספר כי בנו ישב עם חברו אריה שצ'ופק הי"ד על ספסל בכניסה לעיר והבחין בערבי מצלם את התחנה. "צילם את התחנה בכניסה לעיר, ואחרי כמה דקות היה פיצוץ"

אביו של הפצוע בפיגוע: "ערבי צילם את התחנה ואז היה פיצוץ"
זירת הפיגוע בכניסה לי-ם צילום: Jamal Awad/Flash90

"הבן שלי ראה שלפני הפיגוע הגיע מישהו אחד עם חזות ערבית שצילם את התחנה בכניסה לעיר, ואחרי כמה דקות היה פיצוץ". כך סיפר הבוקר (רביעי) אלחנן ביטון, אביו של פצוע בינוני-קשה שישב ליד אריה שצ'ופק בן ה-16 שנרצח בפיגוע המשולב בירושלים ל-ynet. לדבריו, הערבי "צילם את האנשים בתחנה ונעלם".

אביו של הפצוע סיפר כי "הבן שלי וחבר שלו ישבו על ספסל בכניסה לעיר בטרמפיאדה. לפתע הוא שמע פיצוץ אדיר, והם עפו באוויר". הוא ציין כי "הבן שלי נפצע מהרבה רסיסים. יש לו רסיס אחד שנמצא ממש בגולגולת בראש, שאי אפשר להוציא אותו - סמוך לכלי דם. יש לו שברים בחוליות ובאגן ודימום בבטן. אנחנו מצפים שבע"ה תהיה ישועה".

הוא נשאל אם יצא לו לפגוש בבנו לאחר שנפצע: "כן. אני נמצא איתו בבית החולים. יש טיפול נהדר, והגיעה גם פסיכולוגית למקום. הם יעבירו אותו להתאוששות ואחר כך למחלקה לטיפול נמרץ, ונקווה שיהיו בשורות טובות".

הבוקר בשעה 07:05 התרחש פיצוץ ראשון של מטען חבלה בסמוך לצומת הכניסה לירושלים ליד תחנת אוטובוס. כתוצאה מהפיצוץ נפצעו 11 אזרחים שהיו במקום באזור תחנת האוטובוס, עפ״י גורמי הרפואה: 4 באורח קשה, 1 באורח בינוני והיתר (6) באורח קל. הפצועים פונו לבית החוחים לקבלת טיפול רפואי ובהמשך נקבע מותו של אחד הפצועים בפיגוע, אריה שצ'ופק בן 16, תלמיד ישיבה.

במקביל לטיפול בזירה זו, בסביבות השעה 07:35 ארע פיצוץ נוסף בצמוד לתחנת אוטובוס בצומת רמות שבירושלים. כוחות משטרה והצלה רבים בפיקוד מפקד מחוז ירושלים הגיעו לזירה והחלו בחקירת המקרה וסריקות אחר חשודים. מהמקום פונו לטיפול רפואי 3 נפגעים באורח קל.

פיגוע בירושלים מטעני חבלה הפיגוע הכפול בירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד