כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
תופעה מטרידה

טסים לחו"ל? הטעות הבאה עלולה לגרום לכם לנזק של אלפי שקלים

לא מעט משפחות שטסות לחופשה או חוזרות ממנה, מגלות שהעגלה שלהן לא הגיעה ליעדה. כך, הן נאלצות לאלתר הרחק מהבית או לשלם לא מעט כסף כדי לקנות חדשה | "העגלה הזו עלתה לי הרבה מאוד כסף, כמה אלפים. אני אמא לתאומים", סיפרה אחת האימהות על התופעה

טסים לחו"ל? הטעות הבאה עלולה לגרום לכם לנזק של אלפי שקלים
מעבר במכס בנתב"ג צילום: Moshe Shai/FLASH90

נוסעים רבים שנסעו לחופשה עם ילדיהם ונאלצו לקחת עמם עגלה לבטן המטוס, נוכחו לגלות כי עגלת הילדים נעלמה. ב-mako דיווחו כי "עגלות רבות בזמן האחרון לא הגיעו ליעדן והורים רבים גילו שעליהם להעביר את החופשה בחו"ל בלעדיהן".

למעשה, עד היום באולם קבלת הכבודה ממתינות עגלות רבות לבעליהן.

"העגלה הזו עלתה לי הרבה מאוד כסף, כמה אלפים", סיפרה דניאל בת ה34 אמא לתאומים, "אני מחכה למעלה מחודשיים כדי לקבל בחזרה את העגלה שלי אחרי שנסעתי בראש השנה לטייל ביער השחור" סיפרה בכאב ל-mako.

"הבן שלי בן ארבע, לקחתי איתי עגלה אך היא מעולם לא חזרה אליי" סיפרה חן אמא ל-2 המתגוררת בתל אביב. "אין לי דרך למצוא אותה וכנראה שלעולם לא אדע איפה היא נמצאת", אמרה בתסכול.

סיפורן של חן ודניאל מצטרפים לתופעה במסגרתה מאות הורים גילו לאחר הנחיתה בחו"ל או בארץ כי עגלת הילדים הלכה לאיבוד, והפתרון טרם הגיע.

כדי להתגבר על התופעה, שוכרות משפחות רבות לטיסה לחו"ל עגלות שניתן לעלות למטוס. כך למשל, עדי שטסה לאחרונה לברצלונה עם בתה התינוקת, מספרת ששכרה במיוחד עגלה קטנה, בגלל שפחדה שהעגלה הרגילה שלה, אותה צריך למסור לבטן המטוס, לא תגיע. "שכרנו עגלה שמתקפלת למטוס", היא מספרת. "עשינו את זה בגלל כל הסיפורים ששמענו. כשהגענו לצ'ק אין, בהתחלה אמרו לנו שלמרות שהעגלה קטנה אנחנו צריכים לשלוח אותה לבטן המטוס, אבל לא הסכמתי. שאלתי את איש התחזוקה: 'אתה מתחייב שהיא תגיע'? והוא גמגם והסכים לנו בסוף לעלות אותה למטוס".

ל-mako נודע כי בימים הקרובים יכנס מנכ"ל רשות התעופה, חגי טופולנסקי' פגישה בעניין וינסה לפתור את הנושא. עד אז? נאלץ להמתין.

 

מזוודות טיסה עגלות מטוס חול חו"ל טיול חורף שדה התעופה נתב"ג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד