י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

מרביצים תורה: אברכי 'עטרת שלמה' הוכו • צפו

תיעוד מזעזע ובלעדי: קבוצת צעירים המזוהים עם 'בני תורה' פרצה לכולל של 'עטרת שלמה', המזוהה עם הגראי"ל שטיינמן, והיכתה עד זוב דם כמה מהאברכים • ראש הכולל, הרב יחזקאל אתרוג, נפגע מגז מדמיע ופונה באמבולנס לקבלת טיפול רפואי • אברכים נוספים שהוכו - טופלו במקום • צפו בתמונות הקשות

אחד הפצועים
אחד הפצועים



זירת הבחירות במודיעין עילית, במרכזה מתנהל המאבק בין יהדות התורה לבין פעילי 'בני תורה' - מתחמתת, והיום (א) אף גבתה מחיר של אלימות.

קבוצת בחורים המזוהה עם 'בני תורה' התפרצה לכולל 'עטרת שלמה', בראשות הגאון רבי שלום בער סורוצקין, שם הפליאו מכות באברכים - שכל פשעם היה שישבו ולמדו, משום שהם לומדים בכולל המזוהה עם הגראי"ל שטיינמן.

ראש הכולל המקומי, הרב יחזקאל אתרוג, פונה באמבולנס לקבלת טיפול רפואי בבית חולים, לאחר שהותקף בידי הבריונים בגז מדמיע. אתרוג טופל במקום על ידי חובשי איחוד הצלה, ופונה באמבולנס מד"א לטר"ם. אברך נוסף שנפגע התפנה באופן עצמאי לקופת חולים, ושניים נוספים טופלו במקום.

ראש מוסדות 'עטרת שלמה' הגרש"ב סורוצקין, מיהר לבית החולים כדי לבקר את הרב אתרוג ולשהות לצידו.

ניידת משטרה הגיעה למקום, אולם הצדדים אמרו לשוטרים כי הם אינם רוצים להגיש תלונה. "מנסים להשתמש במשטרה ככלי במאבקים הפוליטיים, אך המשטרה בלי תלונה לא תטפל". אמר גורם במשטרה בשיחה עם 'בחדרי חרדים' "זה משחק שאנחנו לא לוקחים חלק בו!"

























בחירות עטרת שלמה אלימות אתרוג תקיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 79 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד