י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

סופית: חסידי ויז'ניץ באלעד יתמכו בישראל פרוש

האדמו"ר הכריע מארה"ב: חסידי ויז'ניץ באלעד יתמכו במועמדותו של ישראל פרוש לראשות העיר • בפנים: קריאת האדמו"ר

פרוש. צילום: יח"צ
פרוש. צילום: יח"צ



לאחר עליות ומורדות בדבר קיומו של ההסכם בין המועמד לראשות העיר אלעד ישראל פרוש וחסידות ויז'ניץ, נראה כי הערב (א) הגיעה הסאגה אל הישורת האחרונה שלה.

נזכיר, כי כבר בערב הגשת הרשימות נחתם הסכם בין שני הצדדים, כשמצד ויז'ניץ חתומים חברי הוועדה הממונה של 'הסיעה המאוחדת'. אלא שעדיין לא הושמעה קריאה חד משמעית מצד האדמו"ר מויז'ניץ לתמיכה בפרוש. טענות באשר למימוש ההסכם שנחתם תלו כל העת בחלל, ולא ברור היה למי יעניקו החסידים את קולם.

במוצאי-שבת קיבלו נציגי הסיעה המאוחדת את הוראתו המפורשת של האדמו"ר - השוהה בארצות-הברית - שהועברה בידי הרב שטנג, ולפיה לאור הסיכומים שהושגו, יתמכו חסידי ויזניץ במועמד לראשות העיר ישראל פרוש. ו"אף ינצלו את הזמן הנותר עד לבחירות, כדי להגביר פעלים ולהרבות קולות למען הרשימה ומועמדה".

בכנס הסברה לקראת המערכה, שנערך הערב בבית המדרש 'צמח צדיק' בקרית ויז'ניץ באלעד, הוקראו דברי האדמו"ר על ידי הרב יצחק זיידה, מנכ"ל מוסדות התורה והחינוך בבני-ברק:

"היות ומתקיימים אי"ה בחירות בעירנו אלעד, מבקש אני מכל אחד להצביע יחד בני ביתו עבור רשימת יהדות התורה - אות ג' ולמועמד לראשות העיר, ר' ישראל פרוש, ואף לפעול בקרב אחרים בפרק הזמן הנותר עד ליום הבחירות שיבחרו לרשימה ולמועמד מטעמם לראשות העיר, ואם יתאחדו לפעול בוודאי יהיה סייעתא דשמייא מרובה".

כינוס חסידי ויזצילום: כינוס חסידי ויז
כינוס חסידי ויז'ניץ




בכינוס השתתפו נציגי הסיעה המאוחדת אליהו צבי הנדלר, יעקב טסלר, יצחק זיידה ויהושע מנדל,
המועמד לראשות העיר וראש הרשימה, ישראל פרוש, נציג קהילת ויז'ניץ באלעד סגן ראש העיר ויו"ר אגודת ישראל חיים מאיר כץ, יעקב צבי טאובר, ונציג קהילת 'חסידים' ברשימה משה טאובר, עסקני וראשי הקהילה.

גורמים בחסידות עמם שוחחנו הערב העריכו, כי לאחר קריאתו הברורה והמפורשת של האדמו"ר, קשה להניח שיהיו חסידים שיצביעו אחרת מכפי שהורה להם, ו"אם זה יקרה, זה רק בשוליים".

עם סיום הכנס נפתח מטה חסידי ויזניץ, כשמאות פעילים נרשמו לפעילות.
אלעד ויז'ניץ פרוש תמיכה בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד