כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
על רקע הפיגוע

נהג אוטובוס ערבי הותקף: "רציתי לצאת משם בחיים"

נהג אוטובוס ערבי הותקף ביישוב בת עין, בתגובה על התקיפה החליטו בארגון כח לעובדים כי לא תהיה כניסה ליישוב בת עין עד סוף שירות | איגוד ועדי התחבורה בכוח לעובדים: "אסור שפיגועים יהוו תירוץ לפגיעה בנהגים שבסה"כ רוצים לעשות את עבודתם"

נהג אוטובוס ערבי הותקף: "רציתי לצאת משם בחיים"
נהג אוטובוס. אילוסטרציה צילום: unsplash

נהג אוטובוס בקו 362 של חברת אלקטרה אפיקים תחבורה 2021 הותקף היום (רביעי) אחה"צ בכניסה ליישוב בת עין. 

בכיכר הכניסה ליישוב "חתך" את הנהג רכב פרטי. הנהג העיר לנהג הרכב הפרטי. נהג הרכב הפרטי בתגובה חסם עם רכבו את האוטובוס, יצא מהרכב, החל לקלל ולהכות את הנהג דרך חלון האוטובוס הפתוח. נהג הרכב הפרטי אף ניסה להיכנס מדלת האוטובוס.

נהג האוטובוס הצליח להתחמק ולברוח בנסיעה לאחור. הרכב התוקף נמנע מנסיעה אחריו. לנהג נגרמו חבלות קלות. ב"כוח לעובדים" מציינים כי תלונה תוגש במשטרת ביתר עילית.

ב' נהג האוטובוס מספר: "ראיתי אותו מגיע אלי עם אש בעיניים. עם ממש כוונה להרוג. באוטובוס היו ילדים קטנים שבכו וצעקו לי סע סע. מה שעבר לי בראש זה לצאת משם בחיים. קשה לי לראות איך אני חוזר לשם."

בעקבות מקרה האלימות החמור הודיעו בכוח לעובדים כי לא תהיה כניסה ליישוב בת עין עד לגמר השירות.

תמר אוחנה, ראש ענף תחבורה בכוח לעובדים הגיב: "אסור שאירועי טרור יהוו תירוץ לתקיפה של נהגים שמספקים שירות חיוני ובסה"כ רוצים לעבוד. מרבית הנהגים בקווים האלה הם ערבים וכרגע הם חוששים לחייהם. אנחנו באיגוד ועדי התחבורה בכוח לעובדים מחוייבים לביטחון הנהגים ללא הבדל מוצא או דת וקוראים למשטרה ולהנהגת היישוב לעבוד איתנו למיגור האלימות כלפי הנהגים."

 

 

תחבורה ציבורית תקיפת נהג פיגוע הפיגוע הכפול בירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד