י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
האלימות בכבישים גובה קורבן

תיעוד מטלטל: כך נדקר בגלל שהעיר לרוכב אופנוע

האלימות בכבישי ישראל גובה הערב קורבן. אישה שצילמה רוכב אופנוע מבצע לכאורה עבירת תנועה התבקשה על ידו שתמחק את התיעוד, בעלה שהתערב שילם בחייו בדקירת סכין | הרוכב נמלט מהזירה והמשטרה מבצעת סריקות | מכרי המנוח המומים ומספרים על אדם הגון ישר וצנוע

תיעוד מטלטל: כך נדקר בגלל שהעיר לרוכב אופנוע
זירת הרצח בחולון צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

האלימות בכבישים מגיעה הערב (רביעי) לשיא השפל וגובה קורבן תמים: הולך רגל שהעז להעיר לרוכב אופנוע על נסיעתו בחולון, נדקר בחזהו וכעבור שניות התמוטט לעיני אשתו. הנרצח הוא יורי וולקוב ז"ל בן ה-52, תושב בת ים שעבד במשך שנים רבות בבית החולים איכילוב בתל אביב.

המקרה התרחש בסביבות השעה 18:30, יורי ז"ל שחצה במעבר חצייה ברחוב אילת פינת יוספטל שבחולון נדקר למוות. בתיעוד ממצלמת רכב נראה רוכב האופנוע מתווכח עם אישה תוך שהיא חוצה את מעבר החצייה והוא לצידה, כאשר שניות אחריה מגיע בעלה ומנסה להבין במה מדובר. רוכב האופנוע נראה מנופף במהירות בדבר מה לעברו של המנוח, מה שמתברר כדקירה חדה בחזהו באמצעות סכין שהובילה למותו. המנוח נראה כורע ברך על אי התנועה כשאשתו מזעיקה אמבולנס במקביל.

יורי פונה מהמקום לבית החולים וולפסון במצב אנוש, שם נקבע מותו. הרוכב נמלט מהזירה והמשטרה פתחה בחקירה ובסריקות אחריו.

פראמדיק מד"א, דניס סבצ'נקו והחובשים כפיר ורסנו ואלירן בקאלו סיפרו: "הפצוע שכב על אי התנועה בסמוך למעבר החציה כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפציעה בגופו. הוא היה ללא דופק וללא נשימה ומיד התחלנו בטיפול רפואי ובביצוע פעולות החייאה. הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך כדי המשך טיפול רפואי כשמצבו קריטי".

יורי וולקוב ז"ל. צילום: דוברות ביה"ח איכילוב.

חברת משפחה של וולקוב סיפרה לאתר ynet כי יורי ז"ל ואשתו הלכו לראות דירה בחולון, המתינו במעבר חצייה - ובאור ירוק החלו לחצות אלא שרוכב האופנוע חתך אותם באור אדום וכמעט פגע בהם. האישה הספיקה לצלם אותו. רוכב האופנוע שראה את האישה מצלמת, חזר אליה ודרש ממנה: "תביאי מה שצילמת". וולקוב ביקש ממנו להמשיך לנסוע - ונדקר בחזהו על ידי הרוכב.

בתיעוד נראה וולקוב מדבר עם אשתו על אי התנועה שניות לאחר שנדקר בחזהו ולפי חברת המשפחה אומר לה "אני לא מרגיש טוב" - וצנח על הרצפה.

וולקוב עבד ככוח עזר בחדר המיון בבית החולים איכילוב במשך כ-20 שנים, יחד עם רעייתו. מנהלת המחלקה, אהובה שלמה, סיפרה ל-ynet על "אדם שקט, צנוע, מסור לעבודה, נאמן לחולים. מאיפה זה הגיע? אני המומה. זה לא בנאדם שיריב וישתמש באלימות, זה פשוט הזוי".

אלימות בכביש רוכב אופנוע דקירה בריונות בכביש חולון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד