י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

'מכון מגיד' במסלול לימודים מותאם לאשה החרדית

המכינה הקדם אקדמית של מכון מגיד פותחת כיתה מיוחדת בהתאמה אישית לצרכיה של האישה החרדית • אינפורמטיבי

כיתת לימוד במכון מגיד
כיתת לימוד במכון מגיד

כיתת הנשים של המכינה הקדם אקדמית של מכון מגיד, המופעלת על ידי האוניברסיטה העברית, מתוך התאמה ייחודית ומלאה לצרכיה של הסטודנטית החרדית ועל פי דרישות ההלכה – נמצאת לקראת סיום ההרשמה למחזור של הצלחה אקדמית וקידום אמתי להשגת פרנסה בכבוד.

במשך השנה האחרונה הסתיים מחזור אחר מחזור של לימודים במכינה באחוזי הצלחה נדירים, תוך שילוב מלא באקדמיה, ולעתים אף בשוק העבודה. במכינה אחוזי הישרדות בלתי נתפסים בשונה מהפונים ישירות ללימודים אקדמאים, ללא הכנה ראויה ונדרשת.

כפתרון ייחודי ומותאם במיוחד עבור הנשים החרדיות בוגרות סמינר, מוצע לכל אחת התאמה אישית של מסלול לימודיה במכינה, על פי צרכיה ובהתאם ליכולותיה במבחני הקבלה. זאת במטרה למנוע כפילות לימודים מיותרת, וכדי למקד את הלימוד בתוכן חיוני להמשך הקריירה האקדמית.

למרות הביקוש העצום, מקפידים במכינה על סינון קפדני, במטרה לקבל את הטובות ביותר – ולהעשיר את ידיעותיהן ויכולותיהן המקצועיות. להעניק להן הכוונה וסיוע בבחירת המסלול האקדמי, ולסייע בהשתלבות בשוק התעסוקה.

במכינה מקבלת כל תלמידה את נקודת הפתיחה האיכותית ביותר ללימודים גבוהים: מלבד מלגות לימוד לזכאיות בשיעור של עד 100% מימון, מעניקה המכינה שיעורים פרטיים ותגבור אישי כדי לסייע לתלמידות באופן פרטני.

לפרטים והרשמה: 073-2646780 או במייל: [email protected]
מכון מגיד אינפורמטיבי כיתת לימוד נשים פיתרון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד