כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
אל תחמיצו

הצדיק הפלאי שהבטיח לפעול ישועות עבור מי שישטחו על קברו

יש לכם הזדמנות להיכלל ברשימת הישועות של עמוד התפילה מרן הגר"ש גלאי ומרא דטהרות מרן הגר"י פישהוף שליט"א • אליהם יצטרף הצדיק הפלאי 'הבעל שם ממיכלשטט' זיע"א, שהבטיח לפעול ישועות עבור מי שישטחו על קברו • אל תחמיצו

הצדיק הפלאי שהבטיח לפעול ישועות עבור מי שישטחו על קברו
הגר"ש גלאי צילום: באדיבות המצלם

עמוד התפילה של דורנו, מרן הגאון רבי שמעול גלאי, ממתין בימים אלו בכיליון עיניים לקראת הנסיעה הקרובה שלו לעיר מיכלשטט שגרמניה, מרחק של שעה נסיעה מהעיר המפורסמת פרנקפורט.

למסירת שמות לתפילה בציון כל שם ושם מילה במילה בפרטות, לחץ כאן>>>

שם, בפאתי העיר העתיקה, שוכן בית העלמין היהודי, ובו ציון קברו של הצדיק הפלאי רבי יצחק זעקל אריה לייב וורמסר זיע"א, אשר היה נודע בגודל פרישותו וצדקותו המופלאה, והיה מכונה בפי כל 'הבעל שם ממילכשטט', בגלל הישועות הרבות שבאו על ידו ליהודים שהתפלל עליהם.

אפילו גדולי הדור היו פונים לבעל שם ממיכלשטט בבקשה שיעתיר בתפילה עבורם. בהם גם רשכבה"ג מרנא החתם סופר זצלה"ה, וקודש הקודשים הרבי בעל החידושי הרי"ם מגור זיע"א.

לפני הסתלקותו לשמי רום כתב הבעל שם הקדוש ממיכלשטט צוואה מיוחדת ובה כתב "מי שיבוא להשתטח על קברי, אפעל עבורו מלמעלה" – וכל מילה נוספת מיותרת.

מרן רבי שמעון גלאי שליט"א, אוסף את כל השמות שהתפלל עליהם במשך השנה החולפת והזמן האחרון, ושעדיין לא נושעו, ולוקח אותם אתו למיכלשטט, שם הוא מתכוון לקרוע את שערי השמים ולפעול ישועות עבור הזקוקים להן כל כך.

אל הגר"ש גלאי יצטרף בסייעתא דשמיא גם מרן הגר"י פישהוף, מרא דטהרות, מגדולי תתלמידי החכמים הצדיקים שבדורנו, אשר נודע בתפילותיו הזכות הבוקעות מעומק הלב.

ובימים נרגשים אלו כשהציפייה לקראת הנסיעה המיוחדת הולכת וגוברת, יש לכם הזדמנות לצרף גם את השם שלכם לרשימה.

מרן הגר"ש גלאי ומרן הגר"י פישהוף, ניאותו לקחת עמם רשימה מיוחדת של שמות התורמים ל'קופת העיר' לתפילה המיוחדת במיכלשטט.

הגר"ש גלאי מתייחס לשליחות הזאת בכובד ראש, משום שהוא התמנה אליה על ידי רשכבה"ג מרן שר התורה זצלה"ה, אשר סמך ידיו על ראשו ומינהו לשמש כ'עמוד התפילה' של עם ישראל, ולהיות שליח לתפילה עבור התורמים לקופת העיר, כפי שהיה נוהג מרן שר התורה בחיי חיותו.

לתפילות הנרגשות יוסיפו רבותינו הגר"ש גלאי והגר"י פישהוף גם חוזה מיוחד – 'שטר הניסים' שעליו יחתמו במעמד התפילה על הציון, במיוחד עבור הזקוקים לישועה התורמים לקופת העיר.

אל שני הצדיקים הללו, יצטרף צדיק שלישי ופלאי, הבעל שם ממיכלשטט, שהבטיח כאמור לפעול מלמעלה עבור מי שישתטח על קברו, ובוודאי לא ינטוש את אלו שתרמו מכספם להחזקת משפחות עניות, במיוחד כדי לזכות שיוזכר שמם על ציונו הקדוש.

למסירת שמות לתפילה בציון כל שם ושם מילה במילה בפרטות, לחץ כאן>>>

קופת העיר הצדיק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד