ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024

איך חברת 'הכל למוביל' יכולה לעזור לכם לעבור דירה?

אחד האתגרים הגדולים ביותר במעבר דירה הוא למצוא מובילים מומלצים שיבצעו את ההובלה באופן מקצועי אך באותה נשימה גם יגבו מכם מחיר הוגן ומשתלם

איך חברת 'הכל למוביל' יכולה לעזור לכם לעבור דירה?
קרטונים למעבר דירה צילום: canva

כמעט כל תחום עבר שינויים בעשורים האחרונים אך מעבר דירה אינו נמנה בין התהליכים שחוו שינויים משמעותיים ונראה שהקושי שנלווה למעבר דירה עומד להישאר איתנו גם בעתיד הנראה לעין. חברת 'הכל למוביל' באה להפוך את חיי המעבר להרבה יותר קלים, מהירים ואפילו שקופים. עם מערך שמספק מגוון שירותים לכל מי שנמצא במעבר דירה ורוצה לעשות אותו טוב יותר. הכירו את החברה שמספקת את כל השירותים למעבר דירה מוצלח.

הכל למוביל ועכשיו גם לצרכן הפרטי

חברת הכל למוביל נוסדה תחילה מתוך מטרה לשווק מוצרי אריזה וקרטונים למעבר דירה בעיקר למובילים וחברות הובלה. עם השנים פתחה החברה חנויות ואתר אינטרנט מכירתי שמציע את שירותי החברה לכל מי שעובר דירה. לפניכם סקירה של השירותים שניתן להזמין ב'הכל למוביל' ואת היתרונות שהחברה מביאה עימה.

שיווק חומרי אריזה למעבר דירה

בכל מעבר דירה יש צורך במספר פריטים בסיסיים לאריזת הדירה. הפריטים הבולטים ביותר הם מן הסתם קרטונים למעבר דירה אשר משווקים בחברה במגוון רחב של מידות וסוגים כך שאם אתם צריכים לארוז בגדים, תוכלו להיעזר בקרטונים גדולים בעוד שאם יש צורך לארוז כלי מטבח שבירים, תוכלו לרכוש קרטונים מחוזקים ולהיעזר במגוון חומרי אריזה למעבר דירה כמו ניילונים, סרטי הדבקה, ניירות אריזה וכל מה שיכול לסייע לכם לארוז מהר ובטוח יותר.

העברת דירה • קרדיט: canva

מובילי דירות

אחד האתגרים הגדולים ביותר במעבר דירה הוא למצוא מובילים מומלצים שיבצעו את ההובלה באופן מקצועי אך באותה נשימה גם יגבו מכם מחיר הוגן ומשתלם.

חברת 'הכל למוביל' מפעילה מערך הובלות ארצי עם מספר אלמנטים שמייחדים ומבדילים את החברה ממובילים אחרים.

ראשית מדובר בשירות שניתן על ידי עובדי החברה ולא באמצעות הפניה אל חברות הובלה שאינכם מכירים (עניין שנהוג בחברות שונות שגובות מהמובילים כסף עבור ההפניה של הלקוח).

באופן הזה מובטח לכם שמי שמוביל לכם את הדירה מייצג את אותה חברה שסגרתם איתה על ההובלה.

מעבר לכך לחברה צי רכבים שמתאים להובלת דירות גדולות אך גם רכבים מסחריים קטנים יותר שמתאימים במיוחד להובלת דירות קטנות והובלת פריטים בודדים (הובלות קטנות) כך שמצד אחד אתם יכולים ליהנות משירות מקצועי שנתמך על ידי כל האמצעים הדרושים אך מצד שני לא תצטרכו לשלם על משאית גדולה וצוות של מובילים אם אתם בסך הכל רוצים להוביל מקרר.

כל שירותי ההובלה של החברה מלווים בביטוח משא ייחודי ששונה מביטוח רכב. מדובר בביטוח ייעודי שמבטיח לכם כיסוי מלא בעבור כל נזק שיכול להיגרם לתכולה שלכם לכל אורך התהליך כך שאם הסלון נפגע חלילה בהורדה אל הרכב או בפריקה בדירה החדשה, אתם תהיו מכוסים. זה המקום לציין שביטוח רכב אינו מהווה תחליף לביטוח הובלה ובמרבית המקרים אתם עשויים לגלות שמי שמצהיר על ביטוח הובלת דירה מתכוון בסופו של דבר לביטוח רכב שהכיסוי שלו אינו דומה לביטוח שהזכרנו.

שירותי אחסנה

עוברים לדירה קטנה יותר או זמנית ואין לכם מספיק מקום לאחסן את כל החפצים? לשם כך חברת 'הכל למוביל' הקימה מערך אחסון של תכולת דירות ביחידות פרטיות שבמסגרתו מקבל השוכר מפתח למחסן בגודל הרצוי שבו הוא יכול לאחסן את תכולת דירתו לטווח קצר או ארוך לפי הצורך.

יחידות האחסנה מתאפיינות במספר יתרונות ובכלל זה הפרדה מוחלטת בין תכולה של הלקוחות וכל אחד למעשה מקבל מפתח ליחידה שלו בלבד. כמו כן מדובר במתקני אחסנה מתקדמים שתוכננו כך שיהיה לכם את הנוחות המקסימלית ואת היכולת להשתמש במחסן באופן שוטף כך שאם אתם צריכים להוציא או להכניס פריטים לאחסנה, תוכלו לעשות את זה בלי בעיה.

גם כאן ניתן דגש לעבודה בסטנדרט גבוה וכל שירותי האחסון כוללים ביטוח ונעשים במתחמים מאובטחים עם רישיונות.

שירותי אריזה וסידור

כל מעבר דירה מלווה באריזות ואם ננתח את המשימות השונות נגלה מהר מאוד שאריזת דירה אורכת הכי הרבה זמן כשבדרך כלל משך אריזה ממוצע של דירה עומד על 3 שבועות וזה עוד לפני שדיברנו על פריקה והסידור של התכולה בדירה החדשה.

מי שרוצה לתת למקצוענים לארוז לו את הדירה ואפילו לסדר את התכולה בדירה החדשה, יכול להזמין שירותי אריזה וסידור של התכולה בדירה החדשה. במסגרת השירות יגיעו אורזים כדי לארוז את הדירה במשך יום או יומיים ולאחר ההובלה של התכולה הם גם יסדרו את הפריטים לפי ההוראות שלכם.

באמצעות שירותי האריזה ניתן להפחית באופן משמעותי את המשימות והלחץ בזמן מעבר דירה למינימום.

הובלות מנוף

הימים שבהם היו מובילים ספות גדולות ורהיטים בחדר המדרגות עברו מן העולם וטוב שכך. מדובר בסיכון גדול לרהיטים ולחפצים גדולים או כבדים שהיו נוטים לקבל מכות ושפשופים במקומות צרים כמו חדרי מדרגות.

כיום מרבית מעברי הדירות מתבצעים באמצעות מנופים וגם כאן לחברת 'הכל למוביל' יש מה להציע עם אפשרות לבצע הובלת מנוף כמעט לכל קומה שתצטרכו.

עוברים דירה ורוצים להתייעץ עם מומחה שיסייע לכם לעשות סדר ולהבין מה צריך לעשות ואילו חומרי אריזה לרכוש? התקשרו למוקד השירות של חברת 'הכל למוביל' ותמצאו את כל מה שאתם צריכים למעבר דירה מוצלח במקום אחד שיספק לכם שירות מקצועי ואיכותי.

העברת דירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד