י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

למה הוסרה רשימת ק' במודיעין עילית?

הרשימה החסידית למען הכלל הודיעה: לבקשת גדולי ישראל לא נתמודד, מעבירים התמיכה ליהדות התורה

ראשי הרשימה אצל הגראי"ל
ראשי הרשימה אצל הגראי"ל

הבוקר (ב) החליטו קודקודי רשימת ק' במודיעין עילית להסיר את רשימתם.

הרשימה יצאה לדרך כרשימה החסידית למען הכלל שסימנה ק', כאשר מאחוריה קבוצה של כמה מאות איש שהודיעו על רצונם לתמוך ברשימה. הערכתם של העומדים בראש הרשימה הייתה כי אל הקבוצה הנ"ל יצטרפו עוד אנשים שאינם שבעי רצון מהמצב כיום.

לדברי נתן רוזנבלט, ראש הרשימה, "במהלך השבועיים האחרונים, עם עליית מפלס המתח בתוך הציבור הליטאי (המהווה רוב מוחלט בעיר) התברר יותר ויותר כי לא ניתן לנהל מערכת בחירות עניינית, המנותקת מחילוקי הדעות בתוך דגל התורה".

"באסיפה הגדולה בקריית ספר נפל דבר. כאשר מרן הגראי"ל שטיינמן שליט"א הכריז כי הכוונה איננה רק הצבעה לג' אלא לכל מפלגה שאיננה ג'. כך גם בצד השני, חודדו העמדות, באופן שאין יותר אפשרות כמעט לנייטרליות".

"מצב זה, גם העלה את האפשרות שק' לא תעבור את אחוז החסימה. אין לנו שום עניין לשרוף כמה מאות קולות יקרים מהרשימה המרכזית (רשימתנו לא הייתה אמורה כלל לגרוע קולות מהצד השני). ולסכן את כניסתו לעירייה של הרב יעקב ולנשטיין (מקום 12), או של מועמד חסידי ברסלב הרב ניימן (מקום 13)".

אמש לקראת ערב נקראו חברי הרשימה להגיע לבני ברק, "שם הבהירו לנו היטיב, גם מרן הגראי"ל שטיינמן שליט"א וגם מרן הגר"ח קנייבסקי שליט"א, כי לעת הזאת, כאשר הנושא הוא שונה מהרגיל, אין מקום לרשימה שלנו, ועלינו להסירה".

כאמור, הבוקר הוסרה הרשימה.
נתן רוזנבלט מודיעין עילית ק' רשימה גדולי ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד