י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
נערכים לבחירות המוניציפליות

הבית היהודי פועל: כך יקבלו ערבויות מהמדינה

לאחר שלא עברו את אחוז החסימה, המפלגה שרצה יחד עם איילת שקד מתכוננת לבחירות המקומיות - והחלו בשיחות עם מפלגות הליכוד ותקווה חדשה כדי שיסכימו שיהיו תחתיהם בכנסת, על מנת לקבל ערבות להוצאות הכספיות • יו"ר המפלגה שוחחה על כך עם אלקין | כל הפרטים

הבית היהודי פועל: כך יקבלו ערבויות מהמדינה
נציגי הבית היהודי בוועדת הבחירות צילום: יונתן סינדל, פלאש 90

במפלגת 'הבית היהודי' נערכים לבחירות המוניציפליות, וכדי שיקבלו ערבויות כספיות מהכנסת הם החלו בשיחות עם מפלגות שיסכימו שיהיו תחת "חסותן" באופן טכני. על הפרק: הליכוד ותקווה חדשה.

כדי שמפלגות שרצות ברשויות המקומיות יקבלו ערבויות כספיות מטעם המדינה הן צריכות להיות עם ייצוג בכנסת, ואם לא אז שתהיה להן "מפלגת אם". ל'בחדרי חרדים' נודע כי בבית היהודי החלו לפנות למספר מפלגות - על מנת שיקבלו דרכן את הערבויות.

במהלך כינוס שנערך השבוע של ראשי המפלגה, סיפרה יו"ר הבית היהודי חגית משה, שלא הייתה ברשימה בבחירות לכנסת, כי על הפרק שתי מפלגות: אגף 'תקווה חדשה', שנמצא בבלוק בתוך ה'מחנה הממלכתי', ו'הליכוד'.

משה, שהצהירה בכינוס כי היא מתכוונת להמשיך להתמודד בבחירות לעיריית ירושלים, שם היא משמשת כסגנית ראש העיר, אף סיפרה לכמה מאנשיה כי נפגשה עם זאב אלקין לאחרונה ושוחחה איתו על כך. בלשכת אלקין מכחישים שנפגש איתה.

התקווה של אנשי הבית היהודי היא להחיות את המפלגה דרך הרשויות המקומיות, שם עוד נשארו להם נציגים מהבחירות הקודמות - אלא שזה לא הולך להיות פשוט, שכן גם במפלגת 'הציונות הדתית' מתכננים להתמודד בצורה רחבה יותר במספר רשויות, ואף גם בעוצמה יהודית.

הבית היהודי בחירות מוניציפאליות ועדת הבחירות המרכזית חגית משה זאב אלקין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד