כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
הרבה יותר מנסיעה

"המוטו שלי הוא להפוך כל טיול בארץ לחוויה בלתי נשכחת"

נהג ההסעות המיתולוגי יאיר רשבסקי בראיון מיוחד בו מספר על הטיולים המיוחדים ברחבי הארץ ועל הפרמטרים שהכי חשובים עבורו ועבור נוסעיו הרבים במהלך הנסיעה החווייתית

"המוטו שלי הוא להפוך כל טיול בארץ לחוויה בלתי נשכחת"
הסעה יוקרתית צילום: באדיבות המצלם

שירות הסעות נשמע עבורנו אמנם כדבר טכני. כזה שמסיע את הנוסעים מנקודה A לנקודה B. אולם עבור נהג ההסעות המיתולוגי יאיר רשבסקי, מדובר בהרבה יותר מזה. בעיניו המסעות ברחבי הארץ מהוות שליחות חשובה, בדרך לזיכרון עמוק וחוויתי שנצרב בתודעת הלקוחות.


הכותל המערבי • באדיבות המצלם

"אני מסיע הרבה פעמים תיירים שמגיעים מחו"ל על מנת לטייל ולהכיר את הארץ מקרוב והטיולים האלו מלווים בתחושה של סיפוק ואושר", מספר בשיחה מיוחדת ל'בחדרי חרדים'. "זה מהנה להיות המתווך בין נופיה המרהיבים של ארץ ישראל לבין האנשים האלו שנפעמים מהביקור בכותל או מהנוף המשתקף מהחלון בזמן הנסיעה לים המלח".

את הנסיעה מנעים יאיר בסיפורים והסברים היסטוריים וגיאוגרפים מרתקים אודות האתרים בהם הם מבקרים או עוברים באזור שלהם. "אני משתדל להעביר את האינפורמציה בצורה מעניינת ומסקרנת כדי למקסם את ההנאה בטיול ולשדרג אותה לכדי חוויה בלתי נשכחת. אבל גם משתדל לא מדי לחפור… כדי שגם יהנו מזמן נסיעה שקט ואיכותי".


טיול בבניאס • Miriam Alster/FLASH90

מנסיונך, מה הדבר שהכי חשוב לנוסעים?

"מניסיון של שנים רבות למדנו שאופיו, התנהגותו ושלוותו של הנהג, הם הדברים החשובים ביותר ולכן כרטיס הביקור שלנו שם דגש ענק בנושאים אלו".


טיולים ברחבי הארץ • באדיבות המצלם


יאיר רשבסקי מציע הסעות לכל מטרה, ברכבים חדשים ומפוארים, עם נבחרת נהגים אנושית, איכותית וסימפטית, עם התמחות מיוחדת בטיולים בכל אזורי הארץ לימי גיבוש, משפחות וטיולי תיירות.

בואו גם אתם לתור את הארץ בצורה חוויתית ובלתי נשכחת. להצעת מחיר ויצירת קשר בווצאפ לחצו כאן>> ליצירת קשר טלפוני עם יאיר, חייגו: 050-40-50-150

טיול נהג הסעות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד