כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
לאחר הפיגוע הקשה בירושלים

מכבי שירותי בריאות הפעילה קו טלפוני לסיוע מקצועי בהתמודדות עם חרדה

מיד עם היוודע האסון הקשה בירושלים, נערכה מכבי שירותי בריאות בירושלים עם מענה מקצועי בסניפים והפעילה קו טלפוני לסיוע בהתמודדות עם חרדה. את ההיערכות והקו הטלפוני הפעילו מנהל המגזר החרדי במחוז ירושלים והשפלה ר' יצחק קליין, יחד עם מנהלי המרחבים בעיר, במטרה להעניק את הסיוע הנדרש לחברים נוכח המציאות המאתגרת

מכבי שירותי בריאות הפעילה קו טלפוני לסיוע מקצועי בהתמודדות עם חרדה
מכבי ירושלים מענה לפיגוע צילום: יח"צ

האסון הנורא שאירע בבוקר יום רביעי והעלה את רף המתיחות והחשש בקרב תושבי ירושלים וכלל הארץ, חייב לתת מענה לתושבי הבירה באופן מיידי. לצורך כך פעל ר' יצחק קליין, מול כל הגורמים הרלוונטיים בהנהלת המחוז והמרחבים והפעילו יחד קו ייעוץ ותמיכה שייתן מענה לחברים.

בנוסף, בשכונות הצפוניות רמת שלמה, רמות, רמת אשכול, רוממה וגאולה, נערכו בסניפים ותוגברו נותני השירות לתת מענה מיידי לחברים על ידי צוותי רפואה ועובדים סוציאליים. הפריסה הרחבה של סניפי מכבי ברחבי העיר, לצד ההיערכות המוקדמת, הוכיחה את עצמה ברגעי האמת כמי שמספקת מענה מקצועי לחברים בכל עת. 

ר' יצחק קליין, מנהל המגזר החרדי במחוז ירושלים והשפלה במכבי: שיתוף הפעולה המהיר והמקצועי של הנהלת המחוז ובראשם ראש המחוז ד"ר חגי פרנקל, שתמך בנושא באופן מיידי, הביא למתן מענה יעיל חברים בשעה קשה זו. כמו כן אני מבקש להודות למנהלי המרחבים שפעלו בקור רוח ובנחישות להיערך לכל תרחיש ולהקים צוותים לטובת החברים וביניהם ר' זאב רייכמן מנהל מבואות ירושלים הכולל את סניפי רמת שלמה ורמות, ואת ר' יוסי פרוינד מנהל המרכז הרפואי רוממה, יחד עם מובילת השירות גב' פעקעטע".

 

מכבי שירותי בריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד