כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
אחרי הכישלון

זה המתווה של מאסק לאימות החשבונות בטוויטר

אחרי שתוכנית הפרימיום שהשיק ברשת החברתית הפופולרית כשלה, הודיע אילון מאסק על מתווה חדש לאימות חשבונות הטוויטר, במסגרתו יסומנו חשבונות של ידוענים, חברות וממשלות בצבעים שונים

זה המתווה של מאסק לאימות החשבונות בטוויטר
טוויטר: אילוסטרציה צילום: Pixabay

אחרי שנכשל ניסיונו לקבוע מהפכה חדשה ברשת החברתית טוויטר, במסגרתה יוכל המשתמש לרכוש חבילה ב-8 דולרים שבה יוכל לאמת את חשבונו, הודיע אילון מאסק על פתרון חדש שיצא לפועל בשבוע הבא.

מאסק, שקנה את טוויטר לפני כחודש, החל מיד בשורת רפורמות שמטלטלות את החברה, בהן פיטורי רבים מעובדיה ושינוי מדיניות שירות הפרימיום. במסגרת שינוי המדיניות, עליו תגבה החברה 8 דולר, יוכלו רוכשי השירות להעלות סרטונים ארוכים מ-2:10 דקות, לערוך ציוצים ואף לקבל "וי כחול" שבעבר היה שמור לסימון משתמשים מאומתים בלבד, בהם ידוענים, פוליטיקאים ועיתונאים.

הסאגה סביב ה'וי הכחול' גרמה לחברות הפסדים של מיליארדי דולרים. בין היתר, חשבון שהתחזה לחברת תרופות גדולה הביא באמצעות ציוץ אחד להתרסקות מניותיה ומחיקה של קרוב ל-20 מיליארד דולרים משוויה. מכירת תווי האימות בטוויטר היא אחד מהמהלכים הראשונים והמתוקשרים ביותר של הבעלים החדש, אילון מאסק.

כעת, הודיע מאסק כי תוכנית הפרימיום הכושלת תוחלף בפתרון חדש - מיום שישי הבא יואמתו חשבונות טוויטר בשלושה סימנים: חברות יקבלו אימות בוי בצבע זהב, ממשלות יקבלו אימות בוי בצבע כסף, ויחידים יאומתו בוי כחול. "כואב, אך הכרחי", צייץ מאסק והוסיף כי בשבוע הבא יפרט יותר על התוכנית.

טוויטר אילון מאסק וי כחול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד