ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024
"ידיד ישראל"

טראמפ אירח באחוזתו את מכחיש השואה והזמר האנטישמי

מכחיש השואה והלאומן הלבן ניקולס פואנטס נצפה השבוע בביתו של טראמפ. פואנטס נצפה עם הזמר האנטישמי קניה ווסט בשדה התעופה של מיאמי מוקדם יותר השבוע, כשהזמר היה בדרכו לארוחת ערב עם הנשיא לשעבר. פואנטס עצמו לא אכל ארוחת ערב עם הנשיא

טראמפ אירח באחוזתו את מכחיש השואה והזמר האנטישמי
קניה ווסט בשדה התעופה צילום: צילום מסך

הנשיא לשעבר טראמפ אירח בסוף השבוע את מכחיש השואה פואנטס ואת הזמר האנטישמי קניה ווסט בבית בפלורידה. פואנטס, פעיל ימין קיצוני, נחסם ביוטיוב בשנת 2020, שם הוא הנחה תוכנית בשידור חי, ודגל בדעותיו על שימור הזהות והתרבות הלבנה, אירופאית-אמריקאית, והודיע ​​שהוא אינו רואה ביהודים אירופאים או חלק מהציוויליזציה המערבית, "במיוחד בגלל שהם לא נוצרים".

הזמר קניה ווסט, שספג אש בגלל התבטאויותיו האנטישמיות, נחסם מטוויטר, אך הוחזר במהירות על ידי הבעלים החדש אילון מאסק. לאחר שסעד עם הנשיא לשעבר, הזמר ביקש מעוקביו לנחש מה אמר טראמפ כשנשאל על ידי ווסט אם הוא יהיה סגנו לריצה בבחירות ב-2024, כך דיווח ה'דיילי ביסט'.

ווסט הודיע שהוא מתמודד לנשיאות ב-2024. גם טראמפ, כמובן הודיע ​​לאחרונה על תוכניתו להתמודד לכהונה שנייה. אז אלא אם כן העוקבים בטוויטר של ווסט צודקים, נראה יותר ויותר סביר שהם יתמודדו זה מול זה בדרך זו או אחרת.

בעוד שווסט האנטישמי אכל ארוחת ערב עם טראמפ שמחשיב את עצמו לידיד ישראל. פואנטס לא נכח בארוחת הערב, כך דווח ה'דיילי ביסט'. ווסט צייץ בטוויטר, "פעם ראשונה במאר-א-לאגו. גשם ותנועה. לא מאמין שהשארתי את הנשיא טראמפ לחכות, ואני לבשתי ג'ינס. איכס".

קניה ווסט אנטישמיות בארה"ב דונלד טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד