כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
חמאס מגנה

הפלסטינים מזהירים מפני הסכנות בהסכם בין נתניהו ובן גביר

משרד החוץ הפלסטיני פרסם כי המשרד שוקל ברצינות את ההשלכות של ההסכם שחתם בנימין נתניהו עם "נציג הימין הקיצוני" איתמר בן גביר. המשרד התייחס להשלכות "הקטסטרופליות הפוטנציאליות" אשר עשויות להיות לכך על זירת הסכסוך, ועל היחסים בין ישראל לפלסטינים

הפלסטינים מזהירים מפני הסכנות בהסכם בין נתניהו ובן גביר
תרגיל של חמאס צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90

משרד החוץ הפלסטיני מזהיר מפני הסכנות בהסכם בין נתניהו ובן גביר. בהודעה שפורסמה היום מטעם משרד החוץ הפלסטיני נאמר כי "המשרד שוקל ברצינות את ההשלכות של ההסכם שחתם בנימין נתניהו עם נציג הימין הקיצוני איתמר בן גביר". המשרד התייחס ל"השלכות הקטסטרופליות הפוטנציאליות אשר עשויות להיות לכך על זירת הסכסוך, ועל היחסים בין ישראל לפלסטינים".

בהצהרה הזהיר המשרד מפני ההשלכות של הסכמים קואליציוניים אלה על המאמצים הבינלאומיים והאזוריים להשגת רגיעה, עצירת ההסלמה ובניית צעדים בוני אמון, בדרך להחייאת המשא ומתן בין שני הצדדים. זאת, "לאור התקפות טרור מאורגנות של מתנחלים נגד אזרחים פלסטינים, רכושם ובתיהם".

המשרד קרא פעם נוספת לקהילה הבינלאומית ליטול על עצמה את האחריות לעקוב אחר התפתחויות אלו, ולהפעיל לחץ על ממשלת ישראל הבאה על מנת להבטיח שמדיניותה הגזענית והקיצונית בנושא הפלסטיני לא תיושם.

גם תנועת חמאס פרסמה היום הודעה בנוגע להסכם שנחתם בין בנימין נתניהו ואיתמר בן גביר. לפי לשון ההודעה, "הצהרתו של איתמר בן גביר כי חתם על הסכם קואליציוני אשר במסגרתו יקבל לידיו את סמכויותיו של המשרד לביטחון הפנים, מאשרת את התעקשותה של ממשלת ישראל הבאה לאמץ מדיניות גזענית ופשיסטית נגד העם הפלסטיני".

עוד נמסר כי "ההסלמה בתוקפנות נגד העם הפלסטיני, תיתקל בעמידה איתנה ובהסלמה של ההתקוממות, כדי להרתיע את הישות הישראלית הכובשת ואת סמלי הטרור שלה".

בנימין נתניהו רשות פלסטינית חמאס איתמר בן גביר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד