כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
תכנן להימלט לחו"ל

ביקש סיוע להעלים את האופנוע; פרטים חדשים מחקירת הרצח בחולון

פרטים חדשים מחקירת הרצח בחולון בשבוע שעבר בו קיפח את חייו יורי וולקוב ז"ל, חושפים כי החשוד ברצח, עדי מזרחי, תכנן להעלים את האופנוע עמו נמלט מזירת הרצח, מחק מהרשת החברתית תמונות שבהן נראה האופנוע וחברו סיפר בחקירה כי אוחנה אף תכנן להימלט לחו"ל

ביקש סיוע להעלים את האופנוע; פרטים חדשים מחקירת הרצח בחולון
יורי וולקוב/רגע הרצח בחולון צילום: ביה"ח איכילוב/מצלמת רכב

שלושה ימים חלפו מאז נרצח יורי וולקוב ז"ל במעבר חצייה בעיר חולון וכעת מתברר כי הרוצח ניסה לשבש ראיות. בחדשות 12 דווח כי החשוד ברצח, עדי מזרחי בן ה-23, החשוד הסתתר ביממה שלאחר הרצח בדירה ברחוב יטבתה, בשכונת ג'סי כהן בעירו. יחד עמו שהו בדירה אחיו, בת זוגו וכמה חברים מיפו בעלי עבר פלילי.

מזרחי ניסה, כך על פי החשד, לשבש ראיות – זרק את הבגדים שלבש, יצא לסיבוב עם קטנוע אחר כדי שזה ייקלט במצלמות, וגם מחק מהרשתות החברתיות תמונות של קטנוע ה-T-MAX שאיתו היה בזירה, והעלה במקומן תמונות פרופיל ונושא חדשות בפייסבוק. לפי החשד, חבר שלו יצא מהדירה עם הקטנוע, במטרה להעלימו.

יום אחרי הרצח, בשעות הבוקר, התמקמו בלשי ימ"ר תל אביב במארב ליד הבית ברחוב יטבתה. כששניים מהחברים יצאו מהדירה, צוות אחד עצר אותם, וצוות אחר נכנס פנימה והותקף על ידי כלב מזן מסוכן. שני שוטרים נפצעו וירו בו למוות. יחד עם מזרחי נעצרו כמה מאלה שהיו איתו בדירה אחרי הרצח, בחשד שסייעו לו לשבש את החקירה. אחד מהם סיפר כי מזרחי תכנן להימלט לחו"ל.

דניאל אלעזר מדווח בכאן חדשות, כי אחד החשודים שנעצר התוודה בפני חוקרי המשטרה כי מזרחי סיפר לו שרצח את וולקוב וביקש ממנו סיוע בהעלמת הקטנוע ששימש אותו להימלט מזירת הרצח. מזרחי גם התכתב עם חברו בהודעות וואטסאפ ובהודעות קוליות וגם בהן הודה כי הוא אחראי למעשה.

החבר טען בחקירתו כי סירב לשתף פעולה עם מזרחי, ששומר על שתיקה בחקירה. ההודעות הרלוונטיות נמחקו ממכשיר הטלפון הנייד שלו ובמשטרה פועלים כדי לשחזר את המידע. כמו כן, עדיין לא נמצאה הסכין שעל פי החשד שימשה אותו ברצח.

חולון שיבוש חקירה הימלטות מהארץ נסיון בריחה רצח יורי וולקוב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד