ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
15 דקות הליכה מבית הכנסת

לונדון: ילדים שרים "לטבוח ביהודים" בבית הספר

תחקיר חושף את פרויקט התעמולה הרעיל של המשטר האיראני בבריטניה. הילדים שרים על הצטרפות ל-313 לוחמים מיסטיים "בסכסוך נגד הכופרים", כאשר (על פי המשטר האיראני הנוכחי) ישראל תימחק ויהודים יהרגו

לונדון: ילדים שרים "לטבוח ביהודים" בבית הספר
הילדים שרים את שיר ההסתה צילום: Jewish Chronicle

סרטון תעמולה איראני בו עשרות ילדים שרים שיר המתייחס למיתוס על טבח יהודים, צולם בבית ספר במרחק של 15 דקות הליכה בלבד מבית הכנסת החדש של לונדון בסנט ג'ונס ווד, כך חושף תחקיר של העיתון היהודי הבריטי Jewish Chronicle.

בסרטון, שצולם מוקדם יותר השנה במגרש המשחקים של בית הספר של הרפובליקה האיסלאמית של איראן (IRIS) ליד תחנת קווינס פארק, הילדים שרים על הצטרפות ל-313 לוחמים מיסטיים "בסכסוך נגד הכופרים", כאשר (על פי המשטר האיראני הנוכחי) ישראל תימחק ויהודים יהרגו.

כמה סצנות צולמו גם במרכז האיסלאמי של אנגליה הסמוך (ICE), שנמצא בשליטת המשטר האיראני וקשור לבית הספר. ICE נתון כעת לחקירה בשל התנהלות כספית חשודה, כפי שחשף העיתון בשבוע שעבר.

השיר, שכותרתו שלום מפקד, זכה לשבחים על ידי המנהיג העליון של איראן, האייתוללה עלי חמינאי, הטוען כי הפופולריות שלו מוכיחה את "נאמנותו של עמו למערכת", כך דיווחו כלי תקשורת איראניים התומכים במשטר.

הקלטת השיר בסמוך לכמה בתי כנסת ומרכזים יהודיים, עוררה דאגות רציניות בקרב גורמי ביטחון בקהילה. בסרטון ניתן לראות שורות של בנים בחולצות לבנות ומכנסיים שחורים מהודקים וילדות עם אבוקות כחולות, בנות עם חולצות לבנות וחיג'אב תואמים מצדיעים ושרים את נאמנותם ל"מפקדם האייתוללה חמינאי".

הילדים, בני שמונה עד 15, שרים: "בלעדייך אין משמעות לחיים האלה. החיים האלה מתעוררים לחיים כשאתה כאן בשבילי". לאחר מכן הם שרים על הלחימה בקרב האחרון של ההיסטוריה על המנהיג המיתולוגי המכונה המהדי, שנראה לאחרונה לפני כמעט 1,200 שנה.

התיאולוגיה השיעית אומרת שהמהדי יחזור לכדור הארץ כדי להוביל כוחות מוסלמים במלחמת האפוקליפסה, בליווי להקה מובחרת של 313 לוחמים, כך עולה מהשיר בסרטון.

הם שרים: "אנחנו מחכים תחת דגל המנהיגים שלנו. תגיד לי אהוב, תגיע בקרוב? יהי רצון שאללה יזרז את הופעתך מחדש".

אנטישמיות בבריטניה איראן רוחאללה חומייני הסתה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד