כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
בחירות 2024

אילון מאסק מצהיר על המועמד המועדף עליו לנשיאות ארה"ב

המיליארד, הבעלים של טוויטר אילון מאסק, אמר שהוא יתמוך במושל פלורידה רון דה-סנטיס אם יתמודד על הנשיאות ב-2024. מאסק אמר שהוא היה תומך משמעותי של ממשל אובמה ותמך בחוסר רצון בנשיא ביידן על פני דונלד טראמפ ב-2020

אילון מאסק מצהיר על המועמד המועדף עליו לנשיאות ארה"ב
רון דה-סנטיס צילום: טוויטר

הבעלים המיליארדר של טוויטר אילון מאסק אמר שהוא יתמוך במושל פלורידה רון דה-סנטיס הרפובליקני אם יתמודד על הנשיאות ב-2024. בציוץ ביום שישי, מאסק תיאר את דסנטיס כבחירה "הגיונית ומרכזית". הוא אמר שהוא תמך משמעותית בממשל אובמה, אך תמך "בחוסר רצון" בנשיא ביידן על פני דונלד טראמפ ב-2020, אך התאכזב מהתוצאות של השנתיים האחרונות.

מאסק רכש את טוויטר תמורת 44 מיליארד דולר בסוף החודש שעבר. הוא פרסם את העדפותיו הפוליטיות בפלטפורמה, והשיב לשאלות של גולשים לגבי השקפת עולמו הפוליטית והחלטתו לאפשר לטראמפ לחזור לטוויטר. חשבון הטוויטר של טראמפ הושעה לאחר שתומכיו הסתערו על הקפיטול ב-6 בינואר 2021. מאסק החזיר את החשבון שלו בסוף השבוע שעבר, אך טראמפ עדיין לא פרסם בפלטפורמה, ואמר שהוא יישאר באתר המדיה החברתית שלו, Truth Social.

טראמפ הכריז לפני יותר משבוע על הקמפיין שלו לנשיאות ב-2024 באתר הנופש שלו בפלורידה. אבל רבים מתומכיו הבכירים לא הופיעו, וחלקם הסבירו את היעדרם בגלל מזג האוויר. מושל פלורידה עדיין לא הכריז על קמפיין לנשיאות, הוא זכה בבחירתו מחדש כמושל פלורידה עם נצחון מוחץ, אך אם יתמודד מול טראמפ על יו"ר המפלגה הרפובליקנית, הוא צפוי לנצח, והוא גם קיבל את תמיכת מאסק, שזה דבר שיכול לעזור לו.

רון דה סאנטיס אילון מאסק דונלד טראמפ טוויטר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד