כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
שבוע שלישי של שיחות

המו״מ במבוי סתום: נתניהו ייפגש היום עם ראשי מפלגות הגוש

ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו אמור להיפגש במהלך היום עם ששת ראשי הקואליציה המיועדת, ובליכוד מתכוונים לקדם חתימה על הסכם עם ש"ס ועם נעם | בליכוד מכוונים להגביר את הלחץ הציבורי על יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ', שנחשב לאגוז הקשה ביותר לפיצוח

המו״מ במבוי סתום: נתניהו ייפגש היום עם ראשי מפלגות הגוש
ראשי סיעות גוש הימין צילום: צלמי פלאש 90

ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו נכנס לשבוע השלישי של המו"מ שבינתיים נקלע למבוי סתום עם קשיים מול סיעות 'יהדות התורה' ו'הציונות הדתית' שנמצאות במחלוקות האחרונות על התפקידים והסמכויות.

אחרי שביום שישי נחתם ההסכם הראשון בין הליכוד לעוצמה יהודית, בנימין נתניהו יפגוש היום את כל ראשי מפלגות מחנה הימין, במטרה להאיץ את השיחות ולהגיע להבנות ראשונות עם כל המפלגות לקראת גיבוש ממשלה.

נכון לשעה זו, בש״ס ובנעם קרובים ביותר לחתימה על הסכם ראשוני מול הליכוד, כאשר ביהדות התורה נקלעו למבוי סתום בעיקר בנושא התפקידים, ביהדות התורה דורשים תפקידים ראויים עבור אורי מקלב ומאיר פרוש, ובינתיים הליכוד מתעקש שלא להעניק אותם.

כך, גם המו״מ מול הציונות הדתית של בצלאל סמוטריץ׳ נקלע לקשיים בעיקר בשאלת סמכויות שהאחרון מבקש לקבל בידיו תחת משרד האוצר בראשו הוא צפוי לעמוד לפחות במחצית הקדנציה הבאה.

ביבי נתניהו משא ומתן קואליציוני בצלאל סמוטריץ שר האוצר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד