ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
מה שהיה הוא לא מה שיהיה

ויהי אחרי הבחירות: שינוי כיוון ביהדות התורה?

גולדקנופף וטסלר מאגודת ישראל פגשו את הצעירים בבית שמש והתחייבו: "הפעילות למען הצעירים והעובדים תימשך לאורך כל הקדנציה. אנו כאן לא רק בבחירות"

ויהי אחרי הבחירות: שינוי כיוון ביהדות התורה?
הכינוס בבארדיטשוב צילום: באדיבות המצלם

בבחירות האחרונות לכנסת הוקם לראשונה ב'אגודת ישראל' מטה צעירים שריכז את הקשר עם קהילות הצעירים ברחבי הארץ, קהילות של צעירים עובדים שהקימו בתי כנסת לצעירים בריכוזים החרדיים. במסגרת כך, ביוזמת מנהל קמפיין אגודת ישראל ותושב העיר אבי דז'דק, התקיימו עשרות מפגשים לפני הבחירות עם חברי הכנסת של אגודת ישראל והנציגים המקומיים שהתחייבו לשמור על קשר עם הצעירים.

בערב הבחירות הגיע יו"ר יהדות התורה שר השיכון המיועד יצחק גולדקנופף לרמת בית שמש ד' לכנס בחירות, שם הודיע כי המפגשים ימשיכו לאורך כל הקדנציה הקרובה. אמש (חמישי) הגיע גולדקנופף יחד עם ח"כ יעקב טסלר לכנס ב'קהילת בארדיטשוב' שם השתתפו עשרות צעירים תושבי העיר, בו דנו על אתגרי השכונה החדשה.

גולדקנופף הודה לצעירים על התגייסותם במערכת הבחירות. "יש פה קהל גדול שבעבר הלא רחוק הרגיש שהנציגים לא רואים אותו ואני כאן אחרי הבחירות כדי להעביר את המסר, אנחנו מייצגים אתכם והדלת שלנו תהיה פתוחה לאורך כל הקדנציה. בלשכתי יהיה נציג לקהילות הצעירים ובארבע השנים הקרובות תהיה לכם כתובת ואנחנו נביא פתרונות והישגים בכל התחומים שחשובים לכם", אמר.

ח"כ טסלר התייחס גם הוא ואמר, "אני מתרגש להיות כאן. זמן רב שמעתי על קהילות הצעירים המתפתחות ופעם ראשונה שאני זוכה לפגוש אתכם מקרוב. אגודת ישראל אומרת חד משמעית אנחנו בית גם לצעירים, מה שהיה הוא לא מה שיהיה. נשמור על קשר קרוב ונעמוד לצידכם".

לאחר מכן התקיים פאנל עם שאלות פתוחות מהקהל, בהנחיית איש התקשורת רפי פרלשטיין, במהלכו הביעו הצעירים זעם רב על מצב הקליטה הסלולרית בשכונות החדשות בעיר. גולדקנופף הודיע כי לאחר הקמת הממשלה יקים צוות מקצועי שיפעל מול שר התקשורת הבא על מנת לזרז הקמת אנטנות חדשות וזירוז ההליכים הבירוקרטים. "אחת לחודש חברי הכנסת יקבלו עדכון מהצוות המקצועי וידרשו ממשרד התקשורת לעשות הכל כדי לפתור את המצוקה", אמר גולדקנופף.

עוד עלו נושאי התחבורה הציבורית, המחסור במבני ציבור, פיתוח השכונות החדשות והבחירות המקומיות שיתקיימו בעוד כשנה. יחד עם גולדקנופף וטסלר, במשך כשעתיים ענו לשאלות הקהל גם המשנה לרה"ע בית שמש ישעיהו ארנרייך (גור) וסגן רה"ע שמעון גולדברג (שלומי אמונים). עידן חדש באגודת ישראל? ימים יגידו.

יהדות התורה בית שמש צעירים חרדים אגודת ישראל יצחק גולדקנופף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד