כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
אירוח האנטישמי באחוזה

פרידמן נגד טראמפ: "בלתי מתקבל על הדעת"

אחרי שאירח בביתו את הזמר האנטישמי קניה ווסט ואת הנאו-נאצי ניקולס פואנטס, שגריר ארה"ב בישראל ואיש אמונו של טראמפ דיוויד פרידמן תקף את הנשיא לשעבר, ואמר: "ביקור חברתי של אנטישמי כמו קניה ווסט ושל חלאה אנושית כמו ניק פואנטס אינו מתקבל על הדעת"

פרידמן נגד טראמפ: "בלתי מתקבל על הדעת"
דיוויד פרדימן בציון הרבי מחב"ד, בחמישי האחרון

שגריר ארה"ב בישראל בתקופת ממשל טראמפ, דיוויד פרידמן, תקף באופן חריג את נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ על כך שאירח בסוף השבוע את הזמר האנטישמי קניה ווסט ומכחיש השואה ניק פואנטס בביתו שבפלורידה.

"ידידי דונלד טראמפ, אתה יותר טוב מזה. ביקור חברתי של אנטישמי כמו קניה ווסט ושל חלאה אנושית כמו ניק פואנטס אינו מתקבל על הדעת. אני מפציר בך לזרוק את הנבלים האלה החוצה, להתנער מהם ולהעביר אותם לפח האשפה של ההיסטוריה שאליו הם שייכים", כתב פרידמן בחשבון הטוויטר שלו והוסיף: "גיניתי את ברק אובמה על הקשר שלו עם לואיס פרחאן וג'רמיה רייט. זה לא שונה. לאנטישמים לא מגיע שום מקום בקרב מנהיגים אמריקאים, מימין או שמאל''.

כפי שדיווחנו, הנשיא לשעבר טראמפ אירח בסוף השבוע את ניק פואנטס ואת קניה ווסט בביתו בפלורידה. פואנטס, פעיל ימין קיצוני, נחסם ביוטיוב בשנת 2020, שם הוא הנחה תוכנית בה הביעה את דעותיו בעד שימור הזהות והתרבות הלבנה.

הזמר קניה ווסט, שספג אש בגלל התבטאויותיו האנטישמיות, נחסם מטוויטר, אך הוחזר במהירות על ידי הבעלים החדש אילון מאסק. לאחר שסעד עם הנשיא לשעבר, הזמר ביקש מעוקביו לנחש מה אמר טראמפ כשנשאל על ידי ווסט אם יוכל לשמש כסגנו בבחירות ב-2024.

דיוויד פרידמן נחשב למקורבו של הנשיא לשעבר טראמפ, ובעבר ייצג אותו בתפקידו כעורך דין, ושימש כיועץ אישי ומנהל הקמפיין שלו בישראל. טראמפ ראה לנכון לשלוח את פרידמן לשמש כשגריר האמריקני בישראל, על רקע האמון שלו בו. בשל כך, אמירתו של פרידמן נגד טראמפ מפתיעה, ועוררה זעם בקרב תומכים שונים של טראמפ.

קניה ווסט דונלד טראמפ אנטישמיות בארה"ב דיוויד פרידמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד