כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
להאיר את הבית

איזה שמן זית משתמשים? המיזם שיעזור לכם להתמודד מול שאלות הלכתיות

זו ההזדמנות שלך להפוך להיות רב פוסק בביתך • אחרי חנוכה נפתח המסלול החדש של תכנית הלימוד 'רב פוסק לביתו' שהפכה לאבן יסוד הלכתית בבתים רבים בישראל • שיעור ניסיון חינם בהלכות החנוכה

איזה שמן זית משתמשים? המיזם שיעזור לכם להתמודד מול שאלות הלכתיות
חנוכה צילום: David Cohen/Flash90

אורות החנוכה מסמלים את ניצחון המכבים. ניצחון האור על החושך. ניצחון התורה והרוח על החומר. ימי החנוכה היא הזמנות עבורך, להאיר את הבית שלך עם המיזם התורני 'רב פוסק לביתו'. המיזם שיעניק לך את ארגז הכלים לענות על השאלות המצויות בבית. השאלות של האישה ושל הילדים. שאלות על נרות חנוכה, שאלות על נרות שבת, שאלות בהלכות טהרה, שאלות מהמטבח. הרבה מאוד שאלות שיש להן הרבה מאוד תשובות, תשובות שאותן תדעו בסיום המסלול של רב פוסק לביתו.

מיזם רב פוסק לביתו, הוא מיזם שהקים הרב אהרון דואר מו"צ בבית ההוראה של הגאון הגדול רבי עמרם פריד שליט"א ובעידודו ובברכתו. במסגרת המיזם הלומדים מתחברים לשיעור קצר פעמיים בשבוע 25 דק' בכל פעם. שלושה מחזורים כבר הצטרפו למיזם המיוחד ובימים הקרובים יוצא לדרך המחזור הרביעי.

הלימוד מועבר באמצעות כלים נכונים אשר מקלים על הלומדים לצעוד בצעדים בטוחים אל עבר המטרה. דגש רב ניתן גם על הדרך ועל חוויית לימוד המעניקה תחושת הסיפוק שמורגשת כבר מהשיעור הראשון.

האירו את ביתכם באור התורה, הצטרפו לשיעור ניסיון חינם בהלכות החנוכה, תהיו מוסיפים והולכים ותצעדו בדרך הבטוחה להיות רב פוסק בביתכם.

להרשמה ושיעור התנסות השאירו פרטים>>>

לימוד הלכה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!