כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
לשלוט בהלכה

מבית מדרשו של הרב עמרם פריד: המיזם שמעניק שליטה בהלכות הנוגעות לביתכם

הרב אהרון דואר, מו"צ בבית ההוראה של הגאון הגדול רבי עמרם פריד שליט"א ייסד תכנית לימודים המקיפה את כל ההלכות הנוגעות לבית היהודי. הלכות טהרה, בשר וחלב והלכות שבת, הלכות חג בחג ועוד • הצטרפו למחזור הרביעי שיפתח מיד לאחר חנוכה. שיעור התנסות חינם!

מבית מדרשו של הרב עמרם פריד: המיזם שמעניק שליטה בהלכות הנוגעות לביתכם
הרב דואר אצל הגר"ע פריד צילום: באדיבות המצלם

יהודים מכל רחבי העולם היהודי עוזבים פעמים בשבוע את העיסוקים שלהם, את העבודה את הטרדות, ומפנים עשרים וחמש דקות מהזמן שלהם להתחבר לתכנית הלימודים רב פוסק לביתו. מה מביא אותם לעשות את זה אתם שואלים? התשובה הרצון שלהם להפוך להיות הרב של הבית שלהם. במקום שעל כל שאלה יצטרכו לשאול את הרב, בני הבית יוכלו לשאול את האבא. עם סיום התכנית האבא  יהפוך להיות הרב של הבית.

נשמע לכם קצת מוגזם אולי? אפילו יומרני? זהו שממש לא. מדובר בתכנית שכבר עובדת. שלושה מחזורי לימוד שנפתחו, כבר נמצאים בשלבי מתקדמים של לימוד ושינון החומר. במיזם שפותח אחרי חנוכה את המסלול הרביעי שלו. את המיזם פיתח הרב אהרון דואר, מו"צ בבית ההוראה של הגאון הגדול רבי עמרם פריד שליט"א. תכנית הלימודים מקיפה את כל ההלכות הנוגעות לבית היהודי. הלכות טהרה, בשר וחלב והלכות שבת, הלכות חג בחג ועוד.

הלימוד מועבר באמצעות כלים נכונים אשר מקלים על הלומדים לצעוד בצעדים בטוחים אל עבר המטרה. דגש רב ניתן גם על הדרך. ניתן דגש מיוחד על חוויית הלימוד המעניקה  תחושת הסיפוק מורגשת כבר מהשיעור הראשון.

מיד לאחר החנוכה, נפתח המחזור הרביעי. לרגל הפתיחה, אתם מוזמנים לטעום בשיעור התנסות חינם בלימוד הלכות חנוכה ולהרגיש איך נראה הצעד הראשון בדרך להיות רב לביתו.

להרשמה ושיעור התנסות בחינם השאירו פרטים>>>

לימוד הלכה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד