כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

מרגישים תקועים בחיים? זה נובע מהתת מודע שלכם

לתת מודע שלנו יש כוח עצום ושליטה משמעותית בחיינו, מבלי שאנחנו מודעים לכך. בתת המודע נאספות טראומות שמכתיבות לנו צורות התנהגות שפוגעת בתוצאות שלנו בחיים. איך ניתן להיפטר מלחץ, חרדה, מחשבות שליליות ולשחרר את ההשפעות של טראומות לצמיתות?

מרגישים תקועים בחיים? זה נובע מהתת מודע שלכם
תת מודע צילום: פיקסביי

מחקרים רבים שנערכו במכוני המחקר המתקדמים בעולם כבר הוכיחו שהתת מודע שלנו מנהל את חיינו מאחורי הקלעים. שם גם מצטברות טראומות השוכבות אחת על השנייה ובונות מסננת נוקשה שמכתיבה את ההתנהגות שלנו במצבים שונים. זו גם הסיבה שהתוצאות שלנו נתקעות ושהרגלים ישנים ומזיקים ממשיכים ללוות אותנו. כך אנו נאלצים לחיות תחת מעטה כבד של חרדות, לחצים, מחשבות שליליות וחסמים פנימיים שמפחיתים מאיכות חיינו.

המאסטר הישראלי בתחום הוא דון שאול שמוביל את רשת מרכזי "קלירינג סנטר" ומעניק לאלפי ישראלים אפשרות להיפטר מחרדות, מחשבות שליליות ולחצים לצמיתות.

דון שאול מסביר לנו שלמרות שסבל מטראומות, לחץ וחרדה  מתרחש בתוך נפשנו, הרי שמהר מאוד גם הגוף מתחיל לסבול. מתפתחות מחלות או כאבים עזים. פחד וחוסר ביטחון מתלווים למצב זה ולכן גם התוצאות שלנו בחיים נפגעות.

"קלירינג סנטר" בראשות דון שאול הוא מרכז פורץ דרך בתחום. השיטה המעמיקה "LifePower", מגישה פתרון חכם, יעיל ומהיר למחסומים הפנימיים שמעכבים אותנו.

ברשת המרכזים הפועלים בתל אביב ובחיפה, נערכים קורסים מקיפים בתחום ואף מתבצעים אימונים אישיים במסלול אישי מותאם לכל אחד בנפרד.

המטרה היא ללמוד כיצד לשחרר טראומות, פחדים, חרדות, מחשבות שליליות ולחצים לצמיתות. דון שאול למד את שיטת LifePower במשך שנים בארץ ובחו"ל. דון צבר ניסיון עצום בעבודתו ברחבי העולם ואף הכשיר מאמנים רבים שאת חלקם תפגשו בסניפים בישראל.

רצינו לערוך לדון שאול ביקורת והחלטנו לבקר במרכז "קלירינג סנטר". המקום שוקק חיים ומכיל משתתפי סדנאות והדרכות. צוות המאמנים מתעניין בשלומו של כל אורח ומפגין שמחת חיים ואנרגיה גבוהה. בשיחות שקיימנו עם כמה מהמאמנים עלתה התשוקה שלהם להביא את באי המקום לפעול בביטוי עצמי מלא ולהגשים את מלוא הפוטנציאל הטמון בנו, כל אחד לפי דרכו, מסלולו ותשוקתו בחיים.

נושאים כמו תקשורת בינאישית, בניית ביטחון עצמי, שחרור משקעים מהתת-מודע, שיפור הערך העצמי, שיפור מיומנויות למידה, בניית מערכת זוגית מוצלחת וקורס בניהול לבעלי עסקים, כל אלו נלמדים במרכז.

תהליך "קלירינג" עומד במרכזו של המסלול. מדובר בתהליך אישי שמשחרר טראומות והרגלים רעים שאספנו ופותר אותנו מחשיבה שלילית אוטומטית. לחץ, חרדה ומצוקות רגשיות מטופלים בשיטת האימון ב"קלירינג סנטר" שמסייעת להיפטר ממשקעי עבר וטראומות לצמיתות באמצעות קורסים ואימונים אישיים.

בעת שערכנו לדון שאול ביקורת, נחשפנו לכנס אונליין שבו הוא עוסק בסודות התת-מודע שלנו. קבלנו שם מידע רב ויקר ערך והבנו כיצד  נוצרות בעיות כרוניות ומחסומים בדרכנו.

תלמידי המרכז בוחרים בבחירה אישית מותאמת את המסלול שהם מעדיפים לצעוד בו. זאת לאחר אבחון אישי מקצועי.

חלקם יופנו לסדרת אימונים אישיים וחלקם יותאמו לקורס מרובה משתתפים. קיימים קורסי התנסות קצרים כמו "סודות התת-מודע", שבו כמה מפגשים בודדים, ובעלות נמוכה.

אחד הנושאים המרכזיים שנלמד בקורס זה הוא הכלי הפופולארי בשם: "קלירינג".

זהו כלי נפלא לשחרור חסמים וטראומות. כל משתתף יעבור התנסות בכלי וילווה צמוד ע"י מדריך מיומן כדי ליהנות מחוויה מלאת כוח.  

ניתן להתפתח בתוך "קלירינג סנטר" ולהפוך למאמנים בשיטה.  המרכז אף מפיץ  את הספרים של שיטת LifePower, ומגיש אותה באופן בהיר.

דון שאול: "לנו ברור שכדי לפתוח מסלול חדש בחיינו, יש לעקור מן השורש את הטראומות שאגרנו ולצמיתות. השיטה מסייעת להיפטר מחסמים, טראומות, פחדים, חרדות ומחשבות שליליות בדרך לחיים מלאים ושלווים. כאשר היכולות שלנו לא מוגשמות וההצלחה שלנו מתרחקת, סימן שמשהו תקוע בתת מודע. בעזרת השיטה תלמדו לשלוט בתת המודע שלכם ובמחשבות שלכם, ולכוון את חייכם לעבר השגת התוצאות אותן אתם מחפשים. יש דרך לנקות מהשורש ולצמיתות מצבים לא רצויים, ולא רק 'ללמוד איך לחיות איתם'. בכל מפגש אימון של קלירינג משתחררים מעוד משקע שמשפיע עלינו היום, והתוצאות ממהרות להגיע בהרגשה האישית וגם בחיים עצמם."

מה התוצאות שניתן לצפות ממפגש אימון של קלירינג?

"במפגש אימון של קלירינג מתמודדים עם טראומות מהעבר, שמשפיעות עלינו כיום, ומסירים מהן מטען שלילי. בסוף מפגש כזה, אדם חווה הקלה, שחרור ו/או תובנה חדשה על החיים. לא צריך לעבור תהליך של שנה שלמה אצל פסיכולוג על מנת לחוות שיפור קל, אלא ניתן להשיג תוצאות מהירות, יציבות וגדולות יותר על ידי אימון אישי ממוקד של קלירינג, בו חווים שיפור אישי בכל מפגש! ההישגים וההצלחות נערמים ממפגש למפגש. וכך, ממפגש למפגש האדם נעשה יותר יציב ברגשותיו, יותר מאושר, יותר צלול ובהיר, התוצאות לא מאחרות להופיע בחייו עם זוגיות טובה יותר, יותר כסף, יותר בריאות. כשאנחנו נמצאים במצב מנטלי מצויין, החיים מסתדרים בהתאם."

לדברי שאול, כל מפגש מסתיים בהישג משמעותי ובהתקדמות אישית ומותאמת לקצב של המאומן. הבחנו שבמרכז נמצאים כל סוגי הקהלים מכל המגזרים והגילים.

קיימות תכניות מרוכזות לבעלי עסקים השואפים להצלחה ומבינים כי הקשר בין הצלחה חומרית לרוח ולמצב המנטלי הוא בלתי נפרד.

דון שאול מחזיק בחזון אישי להביא כמה שיותר אנשים למצב מיוחד של קיום אישי, מצב שנקרא "קליר". כלומר, אדם שעבר תהליכים שונים של קלירינג והגיע למצב שאין יותר טראומות בתת-המודע שמנהלות אותו. דון מסביר שככל ויהיו יותר אנשים בחברה שיגיעו למצב זה, נחיה בעולם טוב ושפוי יותר. אנחנו מסכימים.

אם תרצו ללמוד יותר על איך ניתן להשתחרר מחרדות, מחשבות שליליות, לחצים, מחשבות יתר, תקיעות וטראומות מהשורש ולצמיתות, תוכלו לקבל בקישור שמופיע בתחתית הכתבה כרטיס מתנה לכנס האונליין של דון שאול בו הוא מסביר איך קלירינג עובד ואיך ניתן לשחרר חסמים מהתת-מודע לצמיתות.

https://bit.ly/DonSchaulOnlineWebinar

מודעות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד