ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
הרסיס נעצר בפרק קכ"ד

ספר התהילים הציל את חייו של הפצוע הקשה בפיגוע

הפצוע מהפיגוע בירושלים בן ה-62 שהגיע במצב 'קשה' לבית החולים שערי צדק מתאושש לאחר סדרת ניתוחים להוצאת הרסיסים מגופו. רסיס חד פגע בכריכה האחורית של ספר התהילים נכנס פנימה לתוך הספר עד פרק קכ"ד בתהילים שם נעצר במילים "נפשנו כציפור נמלטה מפח יוקשים ואנחנו נמלטנו"

ספר התהילים הציל את חייו של הפצוע הקשה בפיגוע
ספר התהילים שהציל את הפצוע צילום: שערי צדק

בערב שבת במרכז הרפואי שערי צדק, ביקרו בחדרם של הפצועים מפיגוע התופת בכניסה לעיר מנכ"ל בית החולים פרופ' עופר מרין, הרב הפוסק של בית החולים הגאון הגדול הרב אשר וייס ורב בית החולים הרב משה פלג. הנכבדים ביקרו את הפצוע בן ה-62 שהגיע במצב 'קשה' ומתאושש לאחר סדרת ניתוחים להוצאת הרסיסים מגופו.

המאושפז הפתיע את מבקריו כששלף והציג בפניהם ספר תהילים שהיה צמוד עימו בעת הפיגוע שעה שהיה בדרכו לנסיעה מביתו למירון. רסיס חד פגע בכריכה האחורית של ספר התהילים ונכנס פנימה לתוך הספר עד פרק קכ"ד בתהילים שם נעצר במילים "נפשנו כציפור נמלטה מפח יוקשים ואנחנו נמלטנו". הרסיס חדר וקרע את הספר לכל עוביו עד לאותו עמוד ובאותם מילים. מדהים.

הפצוע, שביקש לא להיחשף לתקשורת, אישר לפרסם את צילום ספר התהילים הקרוע מבחוץ ומבפנים ואולם ביקש להדגיש 3 מילים בצמוד לתמונה המרגשת של הספר שהיה בידיו - "זה מה שעוזר".

בנוסף, בערב שבת ביקרו הנכבדים את אלחנן ביטון (שהיום שוחרר מבית החולים), חברו של הנרצח אריה שצ׳ופק הי"ד בחדרו. אלחנן סיפר לרב וייס ולפרופ' מרין על חברו הטוב אריה הי"ד שישב בצמוד אליו בספסל ונרצח בפיגוע התופת: "הוא היה בחור שאוהב לעזור ואוהב ללמוד, אהוב על כולם. ניסיתי לסחוב אותו לצד אבל מיד הבנתי שהוא כנראה נהרג במקום".

 

בית חולים שערי צדק אריה שצ'ופק ספר תהילים רסיסים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד