ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024
חיי ישראלים ניצלו

חסדי השם: סוכלה שרשרת פיגועי מטענים גדולה

מנגנוני הביטחון הפלסטינים סיכלו שרשרת פיגועי מטענים שתכננו מחבלי הג'יאהד האסלאמי להניח ולפוצץ. יחד עם שני מחבלים שנעצרו נתפסו מטעני חבלה רבי עוצמה היו מוכנים להפעלה בישראל, מטעני צינור וכמות גדולה של חומרי נפץ

חסדי השם: סוכלה שרשרת פיגועי מטענים גדולה
מחבלי הג'יהאד האסלאמי צילום: Attia Muhammed/Flash90

סוכלה שרשרת פיגועי מטענים גדולה שתכננו מחבלי הג'יהאד האיסלאמי באזור ג'נין. כך דווח הערב (ראשון) ב'כאן 11'. במבצע מיוחד של מנגנוני הביטחון הפלסטינים נתפסה ביום חמישי כמות גדולה וחריגה של מטעני חבלה וחומר נפץ שנועדו לביצוע שורת פיגועים נגד ישראל.

במבצע נעצרו שני אנשי ג'יהאד שתכננו את סדרת הפיגועים הזו ונתפסו חמישה מטעני חבלה כבדים, שישה מטעני צינור וכמות גדולה של חומרי נפץ. הציוד נתפס במעבדות נפץ של הג'יהאדי האיסלאמי באזור הערים ג'נין טובאס.

לפי הדיווח מדובר במטעני נפץ במשקל עשרות קילוגרמים, שכבר היו מוכנים להפעלה, הורכבו בידי חוליה של הג'יהאד האיסלאמי ונועדו לפיגועים בישראל.

הסיכול מתרחש באזור ג'נין בו הרשות הפלסטינית הראתה קושי בתקופה האחרונה להשיג משילות. הסיכול נועד, בין היתר, לאותת על התעקשותה של הרשות לנסות להשליט סדר.

נזכיר כי ביום רביעי האחרון אירע פיגוע כפול בירושלים שכלל שימוש במטעני חבלה ובו נהרגו שני ישראלים, כאשר עד כה לא נעצרו חשודים במעשה. בנוסף, שעות קודם לכן נחטפה בג'נין גופתו של הנער הדרוזי-ישראלי טירן פרו, לאחר שפונה לבית חולים בעיר בעקבות תאונת דרכים שם מת מפצעיו.

 

הג'יהאד האסלאמי פיגוע מטענים סיכול פיגוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד