כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
עודד את האומה

זלנסקי: "רוסיה מנסה להשתמש בקור נגד אנשים"

הנשיא זלנסקי נאם אתמול לאומה כמידי יום, ואמר כי רוסיה מכינה עוד התקפות. "אנחנו מבינים שמחבלים מכינים תקיפות חדשות וכל עוד יש להם טילים, הם לא יפסיקו". זלנסקי התחייב כי הרוסים ישלמו: "אנחנו עושים ונעשה הכל כדי לחייב את רוסיה לשלם על המלחמה הזאת"

זלנסקי: "רוסיה מנסה להשתמש בקור נגד אנשים"
ארטילריה אוקראינית צילום: משרד ההגנה האוקראיני

נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי נאם אתמול לאומה האוקריאינית כמדי יום, ואמר כי כולם עוזרים אחד לשני, "נעבור את החורף הזה ואת הניסיון של רוסיה להשתמש בקור נגד אנשים". זלנסקי עודד את האומה האוקראינית: "היכולת שלנו לעזור זה לזה ולדאוג לפגיעים ביותר - קשישים, משפחות עם ילדים, אלו שאיבדו בתים וקרובי משפחה במלחמה - הסיוע ההדדי שלנו הוא אחד ממרכיבי ההגנה מפני טרור".

עוד אמר: "השבוע הקרוב יכול להיות קשה כמו השבוע שעובר. כוחות ההגנה שלנו נערכים, כל המדינה מתכוננת, אנחנו עובדים על כל התרחישים, כולל עם שותפים, האחדות שלנו חייבת להיות מוכנה אז בבקשה אל תעזבו ללא עזרה לאלה שאתם יכולים לעזור".

זלנסקי הזהיר מפני תקיפות אוויריות: "אנא שימו לב להתראות על תקיפות אוויריות במהלך השבוע". עוד אמר: "ביחד נעזור אחד לשני, נעבור גם את האתגר הזה של מלחמה, החורף הזה, הניסיון של רוסיה להשתמש בקור נגד אנשים, אנחנו עושים ונעשה הכל כדי לחזק את ההגנה שלנו, יחד נתגבר על הכל".

"המצב בחזית נותר קשה מאוד, ובעיקר - באזור דונייצק, כמו בשבועות הקודמים. אני רוצה להודות לכל הלוחמים שלנו, לכל הגיבורים שלנו על החוסן שלהם, לסבול עכשיו ולהגן על עצמנו עכשיו זה לסבול ולהגן על עצמנו לדורות הבאים עבור כל האוקראינים ברחבי ארצנו היפה, אנחנו עושים ונעשה הכל כדי לחזק את ההגנה שלנו. אנחנו עושים ונעשה הכל כדי לחייב את רוסיה לשלם על המלחמה הזאת, על הטרור הזה".

מלחמת אוקראינה רוסיה ולדימיר זלנסקי הפסקת חשמל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד