ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
בניגוד לתחזיות

אושפז במשך 453 ימים בשל נגיף הקורונה

אושפז בגלל נגיף הקורונה, ושוחרר אחרי 453 ימים בבית החולים כשהחלים מהנגיף וממגוון סיבוכים נוספים | הרופאים לא נתנו לו צ'אנס, אך בניגוד לתחזיות הוא החלים ויצא לביתו לקול תרועות צוות בית החולים ומשפחתו

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: יוסי אלוני, פלאש 90

גבר מהעיר בלייר ממחוז האריס - טקסס, לקה במקרה קשה של נגיף הקורונה באוגוסט 2021 והיה מרותק לבית חולים במשך חודשים, הוא החמיץ את הולדת נכדו החדש, וגם לא יצא מבית החולים בזמן כדי לחגוג את יום הולדתו ה-70. רוב הרופאים לא היו אופטימיים שהוא יוכל לעזוב את בית החולים בכלל. ואם כן, אמרו הרופאים לאשתו, הוא כנראה יהיה במצב רע.

אבל אחרי 453 ימים בבית החולים כשהחלים מהנגיף וממגוון סיבוכים, דאב קרושט יצא מבית החולים בכיסא גלגלים לקול תרועות הרופאים והאחיות בזמן כדי להיות עם המשפחה לאחר יותר משנה. "היה לי קשה לשכב שם במהלך חג ההודיה, כי אני איש חג גדול", אמר קרושט ל'וושינגטון פוסט', "להחמיץ את זה, היה קשה".

קרושט, שלא סבל ממחלות קודמות והיה מחוסן במלואו באותה עת, נבדק ונמצא חיובי לקורונה באוגוסט 2021, כך אמרה אשתו, רייצ'ל. הוא נכנס לטיפול נמרץ של בית החולים. הוא חובר למכונת הנשמה כעבור ארבעה ימים.

הוא התמודד עם דלקת ריאות, קריסת ריאות, דלקת בלבלב, אי ספיקת כליות ומה שנראה כרשימה בלתי נגמרת של סיבוכי וירוסים, בכל פעם שהמצב התחיל להשתפר, התעוררה מחלה חדשה.

"כל איבר בגופו כשל בשלב מסוים מלבד הלב והמוח שלו", אמרה רייצ'ל בת 70. "הרופאים הסתכלו עליי ואמרו לי שהוא לא ישרוד". בדצמבר, קרושה הועבר למתקן סיעודי שבו הדברים התחילו להסתדר, אך זיהום שהגיע לאחר ניתוח חירום נוסף, גרם לרופאיו לדחות את תאריך השחרור שלו.

רק ב-9 בנובמבר אחות דחפה את כיסא הגלגלים של דאב דרך המסדרון החוצה, רופאים, אחיות ובני משפחה מחאו כפיים כשהתקרב לדלת היציאה. חלקם החזיקו שלטים עם הכיתוב "כל הכבוד אבא" ו"דאב קרושט אתה הגיבור שלי".

וושינגטון פוסט טקסס נגיף הקורונה (1) מחלות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד