כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
"אחריות מוסרית"

לפחות זמנית: כך ניצלה המחלבה הוותיקה מסגירה

מחלבת רמת הגולן תחזור לשגרה של עבודה לפחות למשך שלושת החודשים הבאים, לאחר ששופרסל החליטה לשמר את קיומה באמצעות הזרמת כספים כשבינתיים בחודשים הללו יחפשו הבעלים משקיעים להפעלה מלאה של המחלבה

לפחות זמנית: כך ניצלה המחלבה הוותיקה מסגירה
מחלבת רמת הגולן צילום: מתוך הפייסבוק של מחלבות רמת הגולן

שופרסל תזרים כסף להפעלת מחלבת רמת הגולן שתוכל לחזור לייצר מיד בשלושת החודשים הקרובים, ובינתיים הנאמנים יחפשו משקיעים להפעלה מלאה של המחלבה.

אורי וטרמן, מנכ"ל שופרסל הסביר את המהלך ואמר: "שופרסל פועלת לאורך כל השנה על מנת לחזק ספקים קטנים ובינוניים ישראלים. מחלבות רמת הגולן הינה שותפה לדרך של המותג הפרטי מזה כשבע שנים. אנו רואים בסיוע זה אחריות מוסרית כלפי המחלבה וכלפי הלקוחות שלנו".

מפעל המחלבה | מתוך פייסבוק.

בשבוע שעבר ריחף איום סגירה מעל המחלבה שנחשבת לחמישית בגדולה בישראל. לאור סכנת הסגירה והחשש לעתיד פרנסת העובדים, ההסתדרות הכריזה סכסוך עבודה במחלבות רמת-הגולן, המעסיקות כמאה עובדים בשני אתרים – האחד בקצרין, ובו הייצור, והשני בעמק חפר, ובו המרכז הלוגיסטי.

הרקע לסכסוך העבודה – פער משמעותי בין השיחה שניהלו מנהלי החברה עם ועד העובדים ונציגי ההסתדרות, ובה הבהירו כי הכוונה היא למנות נאמן מטעם בית המשפט על מנת להבריא את החברה, להשאיר את העסק חי ולמנוע פיטורי עובדים. לבין המסמכים שהגישה ההנהלה לבית המשפט, מהם עולה תמונה אחרת.

כעת לפחות למשך שלושת החודשים הבאים האיום הוסר והמחלבה תמשיך לתפקד בחסותה הכספית של שופרסל.

מחלבת רמת הגולן שופרסל סגירת מפעל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד