כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
ונדליזם מזעזע

תעלומה במודיעין עילית: מי פירק את השטיב'ל של חסידי אמשינוב

הלם במודיעין עילית: שכן הזמין טרקטור והרס את מבנה בית הכנסת ששימש את חסידי אמשינוב בשכונת ברכפלד | החסידים ההמומים אינם יודעים מי אחראי למעשה הנפשע ופנו למשטרה בתלונה | 'בחדרי' עם תיעוד מהקראוון שנהרס בצורה מחפירה למרות שסוכם כי יפונה מהשטח

תעלומה במודיעין עילית: מי פירק את השטיב'ל של חסידי אמשינוב
הוונדליזם במודיעין עילית צילום: באדיבות המצלם

לקח את החוק לידיים: בצורה מחפירה ומזעזעת פורק הלילה (בין ראשון לשני) השטיב'ל של חסידי אמשינוב בשכונת ברכפלד בעיר מודיעין עילית.

חסידי אמשינוב בשכונת ברכפלד במודיעין עילית הקימו לאחרונה שטיב'ל על שטח של חברת קרית ספר. משנאלצו בהוראת הרשויות לפנות את השטח, האדמו"ר הורה לחסידים להעביר את הקראוון באופן זמני לחניה נטושה.

החסידים אכן העבירו את השטיב'ל בהוראת האדמו"ר לחניה סמוכה, אך שם הם סבלו מהתנכלות שכנים.

לאחר התראה לפינוי סוכם כי תוך 15 יום הקראוון יפונה מהמקום. אך הלילה אחד השכנים החליט כי הוא לוקח את החוק לידיים.

מספר ימים לפני הפינוי, החליט השכן על דעת עצמו להרים את ידו על הקודש והזמין למקום טרקטור שפירק את השטיב'ל על כל תכולתו עם ספרי הקודש שבוזו באורח מחפיר.

אחד החסידים אומר ל'בחדרי חרדים': "זה ונדליזם חמור ביותר, אי אפשר לראות ככה את בית המדרש מבוזה, עם ארון הקודש וספרי התורה; פעלנו על פי החוק והתחייבנו לפנות בזמן. שכן שפעל על דעת עצמו פירק את הקראוון בצורה שערורייתית".

יצויין כי החסידים ההמומים אינם יודעים מי השכן שעומד מאחורי המעשה הנפשע. מצלמות האבטחה במקום נלקחו לבדיקה והבוקר אף הוגשה תלונה במשטרה.

חסידי אמשינוב ברכפלד ונדליזם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 48 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד