כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
הצלחה גדולה

"הכל הרגיש תקוע": האנשים שביצעו מהפך מדהים בחייהם

הסיפור של דוד עשוי להיראות מוכר לרבים מאיתנו, המתמודדים עם שלל האתגרים שהחיים העמוסים מעמידים בפנינו, ב"ה • כך הוא צלח את מסכת הקשיים והפך אותם להצלחה גדולה

"הכל הרגיש תקוע": האנשים שביצעו מהפך מדהים בחייהם
משתתפי קורס אימונלפי צילום: באדיבות המצלם

לפעמים הפתרונות לבעיות שכולנו חווים כשגרה נמצאים במקומות הכי לא צפויים. את השיעור הזה גילה דוד - אברך מאלעד ואב ל-4 ילדים מתוקים, כ"י. הסיפור של דוד עשוי להיראות מוכר לרבים מאתנו, המתמודדים עם שלל האתגרים שהחיים העמוסים מעמידים בפנינו, ב"ה.

"בשלב מסוים הרגשתי כאילו הכל נתקע בו זמנית... בכל נקודה בחיים חשתי קושי אחר והקשיים הלכו והתעצמו. השיח הזוגי הפך מורכב וכל התרחשות הייתה גורמת ל'פיצוצים' קטנים; הילדים פתאום פחות הקשיבו לי ומצאתי את עצמי מתוסכל מכך שאין לי סבלנות אליהם ואין לי סמכות כאבא; התקשורת מול המנהל בעבודה לוותה תמיד בחיכוכים; וגם התחושה הכללית שלי הייתה של חוסר מיצוי אמיתי של החיים."

רוצים להשפיע על חייכם וחיי אחרים באופן מיידי? לחצו כאן>>>

"כששיתפתי חבר טוב ברגע של גילוי לב, הוא סיפר לי על קורס אִימוּנֶלְפִּי -שהוא קורס קואצ'ינג בשילוב NLP במרכז אלון, שמעביר צביקה עידן, יזם ומקים 'מרכז אלון'. צביקה נחשבת למומחה בעולם האימון וה-NLP שיצר את הקורס עם השילוב המנצח והמציג תמהיל ייחודי: איך 1+1 שווים הרבה יותר מ-2 = אִימוּנֶלְפִּי . כי מעבר ל-2 הכלים המקצועיים שהתלמיד מקבל בקורס, יש פה את השינוי החשוב והמעמיק שעובר התלמיד בחייו האישיים והמקצועיים.

השאלה הראשונה שלי הייתה: אבל בכלל אין לי מחשבה לעסוק בתחום הזה? איך זה בכלל רלוונטי אליי??? - החבר חייך כאילו ממש חיכה לשאלה שלי, וסיפר שזה בדיוק מה שיפה במסלול: הכלים העוצמתיים מעולם הקואצ'ינג וה-NLP ביחד שמקבלים בקורס הזה, מניעים לפני הכל שינוי בתלמיד ובסביבתו הקרובה, ומשפיעים על ערוצים שונים בחייו. או כמו שהוא הגדיר את זה: 'הרבה יותר מקורס'."

"האמת היא שגם אחרי זה הייתי די סקפטי. היה נשמע לי מוזר ללמוד מסלול מקצועי מתוך גישה כזו, אבל אחרי שקראתי משובים של תלמידים ובוגרים וגם דיברתי עם בוגרים מהחסידות שלי, הרגשתי שהם מדברים ממש מתוך הצורך שאני מכיר מעצמי! נרשמתי לקורס, התחלתי אותו קצת אחרי פסח וכבר אחרי השיעור הראשון התחילו שינויים. אשתי לא הבינה איך פתאום כמעט אין ריבים, הילדים התחילו לראות אותי באור אחר ואנשים שיקרים לי השתאו מהשינוי שאני עובר."

כשדיברנו עם צביקה עידן - המכונה בפי תלמידיו "המאמן של המאמנים" הוא הסביר לנו שאכן השילוב המיוחד בקורס בין הכלים מעולם הקואצ'ינג לאלה מעולם ה-NLP שיש בקורס אִימוּנֶלְפִּי, מביא לכך שרבים בוחרים להצטרף אליו דווקא בגלל המסע האישי שבו ואף לרכוש מקצוע עם סיפוק בלתי רגיל.

"כבר בשיעור הניסיון הראשון תלמידים יוצאים עם כלים מעשיים עבורם - הרבה לפני שהם בכלל יכולים לבצע תהליך אימון כלשהו למתאמנים שלהם. והם מספרים לנו שוב ושוב על השינוי שחוו." אומר צביקה - והוא יודע על מה הוא מדבר: כאחד שהביא את בשורת האימון לציבור החרדי לפני יותר מעשור וחצי ומלווה עד היום מתאמנים רבים מאנ"ש, בהם רבנים, אנשי חינוך בכירים ומנהלי מוסדות, הוא מכיר לעומק את כוחו של האימון.

בסיום הקורס כל תלמיד יכול לקבל 2 תעודות: בוגר קורס הכשרת מאמנים מלשכת המאמנים ומאמן NLP פרקטישיינר.

דוד סיפר לנו גם על הדרך המקצועית, הבהירה והנעימה שבה צביקה מעביר את הידע: "ההעמקה והיכולת שלו לתת מענה לכל שאלה שעולה מכל תלמיד, משרה המון ביטחון גם ביכולת להצליח בתחום כאיש מקצוע. כך יצא שגם אני עצמי מתחיל לשקול ברצינות לעסוק באימון כתחום משלים או אפילו מרכזי". עד היום הכשיר צביקה אלפי מאמנים, ומרכז אלון ממשיך לשמש להם בית מקצועי בזכות האווירה המשפחתית שבו.

במרכז אלון מזמינים את המתעניינים להתנסות באופן אישי בחוויית הקואצ'ינג וה-NLP שמוסר צביקה עידן, בשיעור ניסיון (מקומות אחרונים). ניתן עדיין לשריין מקום בשיעור השבוע!

לתיאום שיעור ניסיון בקורס אִימוּנֶלְפִּי (מקומות אחרונים) השאירו פרטים בטופס ויחזרו אליכם באופן מיידי>>>

אימון אישי קואוצ'ינג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד