כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

ב'קיויתי' מסכמים בסיפוק רב את סגירת ההרשמה למסלול תשפ"ג

עם סיום ההרשמה, יחלו בימים אלו קבוצות-עידית של גברים ונשים, את אחד המסלולים המבוקשים והיוקרתיים ביותר בשוק ההכשרה החרדי # מתוך אלפי פניות ומאות שהגיעו לראיונות, רק 47% התקבלו בפועל להכשרה, והם אלו שיעצבו את עולם הטיפול בעוד כשלש שנים # ההזדמנות האחרונה להצטרפות, היא עכשיו!

ב'קיויתי' מסכמים בסיפוק רב את סגירת ההרשמה למסלול תשפ"ג
קיוויתי צילום: באדיבות המצלם

במוקד הרישום של 'קיויתי' מסכמים בימים אלו בסיפוק רב את תקופת ההרשמה האינטנסיבית לקראת פתיחת מחזור הלימודים ה-11 עם נבחרת איכותית ביותר, כאשר כל מתקבל/ת ללימודים נבררו ונבחרו ב'פינצטה' ממש.

"לאחר קמפיין ממושך שנועד לעלות למודעות את חשיבות ההכשרה לטיפול רגשי רק במקומות שהוכיחו את עצמם, ורק כאלו שבאמת מציעים הכשרה מקיפה וראויה באמת, ראינו גל של פניות מידי יום של אנשים שהבינו שכדי שתדע לגעת נכון בנפש יש צורך בלימודים ולא בקורסים, בהכשרה יסודית ולא באוסף טכניקות" אומר הרב שמחה צישינסקי.

"לאחר האזנה לשיעורי המבוא ולאחר קריאת הסילבוס המלא והמורחב שהוצע לכל פונה ישירות לתיבת האימייל, הפנימו הפונים את הנתון עליו מעידים מאות בוגרים כבר שנים ארוכות: 'תרפיית הבחירה' – היא תוכנית הכשרה שונה לחלוטין מהמצוי בשוק, עם רמות אחרות של יסודיות והיקפים, ובמקביל היא מבוססת על שפה קלינית מהפכנית ופורצת דרך שמוכיחה את עצמה למעלה מ 20 שנה והעמידה בהצלחה את עילית התרפיסטים החרדיים; אין לקנות את החומר הזה בשום אוניברסיטה".

מנהל המשרד הרב מנדלסון מציין: "מלאכת מיון הפניות וההכרעה על קבלת התלמידים הייתה מורכבת מאוד. במחזור זה, כבכל המחזורים, אנו מחפשים את האנשים המתאימים ביותר, אלו שיש להם את היכולות הטובות ביותר והגישה הטיפולית הפוטנציאלית שלהם היא ברמה גבוהה. מתוך מאות הפונים לראיון התקבלו בפועל כ 47% בלבד (!), וזאת כדי שנוכל להשקיע את המקסימום, באלו המתאימים ביותר לעבוד בפועל כמטפלים/מטפלות רגשיים מהשורה הראשונה, 100% מקצועיים ו100% תורניים".

מסלול תשפ"ג מתאפיין בהרחבת שעות הפרקטיקום וההדרכה, ואף בתוספות ייחודיות לחומר הלימודים, וזאת כ'שדרוג-על' לרמת ההכשרה הגבוהה מאוד שהייתה עד עתה ב 'קיויתי'.

"בס"ד אין לנו ספק" מצהיר הרב צישינסקי בביטחון, "כי בשנת תשפ"ה הבוגרים של מחזור תשפ"ג יתחילו להפציע כמטפלים מבוקשים בשדה הטיפול החרדי ויהפכו למבוקשים ביותר, וכפי שכבר מתרחש עם מאות הבוגרים שלנו בכל שדרות הציבור החרדי. תכנית ההכשרה שנבנתה בעמל רב ומתוך ניסיון עצום, לבטח תעניק להם שנות לימוד פוריות והצלחה רבה בהמשך הדרך". 

במוקד הרישום מעדכנים כי הלימודים החלו, וכבר הסתיימה סדרת המבוא של 'יסודות הטיפול הרגשי' (ניתנת להשלמה). בשבוע הקרוב מתחיל המסלול המלא, וזו ההזדמנות האחרונה בהחלט להצטרף לדור העתיד של עולם הטיפול. נותרו מקומות ספורים בלבד, ורק למתאימים באמת. הרישום נסגר סופית בעוד ימים ספורים בלבד!

אם תמיד חלמתם להיות מטפלים רגשיים מהשורה הראשונה, לרכוש מקצוע ערכי לחיים, עם ידע מוצק וביטחון זורם, מימוש, שליחות, סיפוק עצום ופרנסה בכבוד, והכל מתוך דיוק תורני מוחלט, זו ההזדמנות האחרונה שלך להצטרף להצלחה. חייגו עכשיו 08-66555-08 (שמרו מספר זה – ממנו יחזרו אליכם) או לחצו כאן

אימון אישי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד