י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
ידה הארוכה של ישראל?

דיווח באיראן: איש משמרות המהפכה חוסל באספהאן

סוכנות הידיעות האיראנית ציטטה דברים שאמר הבוקר מושל מחוז איספהאן שטען כי האדם העונה לשם רזא דסטאני, נורה מספר פעמיים בשעות הבוקר המוקדמות

דיווח באיראן: איש משמרות המהפכה חוסל באספהאן
חיילים במשמרות המהפכה: אילוסטרציה צילום: Iran international

כלי תקשורת איראני דיווח היום (שני) כי איש משמרות המהפכה חוסל בעיר אספהאן שבמרכז המדינה. על פי הדיווח, אדם העונה לשם רזא דסטאני, נורה מספר פעמיים בשעות הבוקר המוקדמות. בעקבות כך, הוא פונה לבית החולים שם נקבע מותו. בדיווח מתבסס על דבריו של מושל מחוז איספהאן, שסיפר על חיסולו של איש משמרות המהפכה.

יצוין כי בחודשים האחרונים, במסגרת מחאות החיג'אב במדינה, נורו למוות מספר אנשי משמרות המהפכה על ידי מפגינים איראנים וטרם ברור אם המשטר מאשים בחיסול את ישראל.

בשבוע שעבר האשימו את האיראנים את ישראל בחיסולו של קצין בזרוע האוויר של המשמרות, דאוד ג'עפרי, שנהרג בפיצוץ מטען חבלה בדמשק. "קולונל דאוד ג'עפרי, אחד היועצים של משמרות המהפכה האסלאמית בכוח התעופה והחלל בסוריה, חוסל על ידי נציגי המשטר הציוני מפצצה ליד דמשק".

"המשטר הציוני המזויף והפושע יקבל ללא ספק את התגובה, אנו מברכים ומנחמים את הקדוש שהיה מסור למפקדים וצוות משמרות המהפכה, לוחמי חזית ההתנגדות האסלאמית, טקסי ההלוויה, הקבורה של השהיד הגדול יובאו לידיעת האומה האצילה של איראן", הוסיפו באיראן.

איראן משמרות המהפכה חיסול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד