י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
כלים להצלחה גדולה

לראשונה: סמינר חרדי סוחף עם ניר דובדבני

לראשונה בסמינר ייעודי עבור הציבור החרדי: יומיים מלאי תוכן עם ניר דובדבני במלון רמדה בירושלים עם מגוון כלים וצורות חשיבה שיגרמו לכם להסתכל על עצמכם מחדש בדרך להצלחה עסקית אדירה

לראשונה: סמינר חרדי סוחף עם ניר דובדבני
ניר דובדבני צילום: חיים עטון

בקרוב יתקיים סמינר ייעודי עבור הציבור החרדי שיכלול יומיים מלאי תוכן עם ניר דובדבני. 

אז מיהו ניר דובדבני?

יזם, איש עסקים והמלווה העסקי המוביל בישראל.

מייעץ לבעלי מקצוע ולגופים הגדולים במשק, החל מבנקים וחברות תקשורת ועד למשרד ראש הממשלה. בנוסף אני היו״ר של קבוצת RND שבבעלותה מספר עסקים בתחומים שונים: תקשורת, מזון, קורסי אונליין, מנטורינג ועוד.

לאחר התנסות מרובה בתחום הניהול והשיווק בשני העשורים האחרונים פיתח ניר את שיטות האלפא לעסקים וכוכב המכירות, שתיהן מוכרות בסימני מסחר רשומים, ומפורטות בהרחבה בספרים פרי עטו.

בסמינר תוכלו לקבל את כל הכלים שיהפכו אתכם לאנשי מכירות טובים יותר, מודעים יותר ומדויקים הרבה יותר. תגלו שיטות בדוקות להגדלת המכירות וההכנסות באופן מיידי,החל מיצירת טכניקות לשבירת קרח ויצירת חיבור חזק עם הלקוח ועד סדרת השאלות שחובה לשאול בכל מכירה בכדי לסגור עסקה.

מגוון תבניות להצגת המוצר/שירות שלך ללקוח באופן בלתי ניתן לסירוב, את הנוסחה המנצחת לסגירת עסקאות ועוד הרבה סודות שיכפילו וישלשו את המכירות שלכם.

בסמינר תפגשו על הבמה את ניר דובדבני בהופעה בלתי נשכחת מלווה באנרגיות כמו שרק ניר דובדבני יודע. בנוסף תשתתפו בסימולציות מכירות המדמות מכירה בפועל בכדי שתוכלו להבין בצורה מפורטת ומדויקת כיצד להפוך את עצמכם לתותחי מכירות.


סמינר לחרדים • חיים עטון

חשוב להבהיר!

כל משתתפי הסמינר יקבלו גישה לכל התכנים המועברים בסמינר באופן מקוון כך שבכל זמן שתרצו תוכלו לחזור ולחדד את שיטות המכירה והשיווק והכל בכדי שתכני הסמינר יטמעו בכם.

בנוסף יקבלו המשתתפים את כל סדרת הספרים של ניר דובדבני המשלבים בתוכם טכניקות מכירה ושיווק עצמי בשביל שתוכלו להפיק מעצמכם את המירב

הסמינר לא מיועד רק לאנשי מכירות!

בשנת 2022 כולנו עוסקים בשיווק עצמי החל מראיונות עבודה ועד סגירת עסקאות בשיטת ניר דובדבני להצלחה שיווקית תגלו כיצד להעביר את המסר שלכם בצורה הטובה ביותר וכיצד לסגור עסקאות בצורה מושלמת

אז למה אתם מחכים? מהרו להירשם מספר המקומות מוגבל>>>

ניר דובדבני תוכנית עסקית קואוצ'ינג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד