כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
בתום חקירה סמויה

הקימו תחנת מעבר פיראטית לפסולת בתל אביב: זה העונש שספגו

פעולות אכיפה של המשטרה הירוקה יחד עם המשרד להגנת הסביבה כנגד תחנת מעבר פיראטית לפסולת בניין בדרום תל אביב, הובילו לחקירה באזהרה של שני חשודים במקום ולתפיסת 6 כלי עבודה | בעלי העסק זומנו להמשך חקירה

הקימו תחנת מעבר פיראטית לפסולת בתל אביב: זה העונש שספגו
אתר הפסולת צילום: אלי פרא, המשרד להגנת הסביבה

פעולות אכיפה של המשטרה הירוקה של המשרד להגנת הסביבה כנגד תחנת מעבר פיראטית לפסולת בניין בדרום תל אביב, הובילו לחקירה באזהרה של שני חשודים במקום ולתפיסת 6 כלי עבודה.

צוות מחוז תל אביב מהמשטרה הירוקה של המשרד להגנת הסביבה פעל בחודשים האחרונים באופן סמוי למעקב ולאיסוף ראיות כנגד תחנת מעבר פיראטית לפסולת בניין בדרום תל אביב, ובכלל זה הוצאת צווי בית המשפט, בסיוע שוטרי מדור הגנת הסביבה במשטרת ישראל. על פי החשד, התחנה פעלה בניגוד לחוק שמירת הניקיון, חוק רישוי עסקים ותקנותיהם.

אתר הפסולת/קרדיט אלי פרא, המשרד להגנת הסביבה

עם מתן האות, הפכה החקירה הסמויה לגלויה. במהלך פעילות האכיפה הממוקדת שביצעה המשטרה הירוקה של המשרד להגנת הסביבה נתפסו שישה כלים שהיו מעורבים בפעילות תחנת המעבר. הכלים נתפסו על פי צו בית המשפט ונגררו למגרש ייעודי. כמו כן, נחקרו באזהרה במקום שני חשודים ובעלי העסק זומנו לחקירה במשרדי המשטרה הירוקה של המשרד להגנת הסביבה. בנוסף, נתפסו מסמכים במשרדי תחנת המעבר ובביתם של החשודים מפעילי האתר. 

יוסי בר, מנהל המשטרה הירוקה של המשרד להגנת הסביבה: "מפגעי פסולת, מעבר להיותם עבירה על החוק, גורמים לפגיעה משמעותית בסביבה ובציבור. נמשיך לפעול מסביב לשעון לפיקוח ולמעקב אחר גורמים הפועלים ללא רישיונות מתאימים, עד לעצירתם".

 

 

פסולת אתר פסולת תל אביב המשרד להגנת הסביבה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד