כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
יעדים לתקיפה עתידית

איראן פרסמה רשימה של אתרים רגישים בישראל

כלי תקשורת המקורבים למשמרות המהפכה האסלאמית פרסמו רשימה של אתרים רגישים שלדעת איראן יכולים להיות מטרות במלחמה עתידית. הפרסום מפרט מגוון מבנים ואתרים בישראל המהווים איום מובהק על מדינת ישראל

איראן פרסמה רשימה של אתרים רגישים בישראל
מל"ט של איראן יכול לשאת ציוד מעקב וגם אמצעי לחימה מדויקים צילום: Iran international

סוכנות הידיעות 'תסנים' פרסמה כי רשת אלמיאדין הלבנונית המקורבת לחיזבאללה, פרסמה בנק מטרות שלתקוף את ישראל והעמדות הרגישות שניתן לכוון אליהם טילים במלחמה, כולל נתונים צבאיים. המאמר כולל רשימה של אתרים בישראל: את הכנסת, משרד ראש הממשלה, משרד הביטחון ועוד שורה של אתרים.

חדשות 'תסנים' ציינה גם אתרים ומתקנים גרעיניים, מכון ויצמן ברחובות וכן את הטכניון, המכון הטכנולוגי הישראלי בחיפה.

לאחר מכן מפורטים שדות תעופה צבאיים ובסיסי צבא ומודיעין, שדות תעופה אזרחיים כמו נמל התעופה בן גוריון, ונמל התעופה רמון ליד אילת, מספר בסיסים צבאיים, אזורים, מוסדות ומתקנים אזרחיים שאיראן מאמינה שהם רגישים לישראל.

הפרסום הוא נדיר במושגים של התקשורת איראנית המקורבת למשטר שפרסמה בגלוי כל כך את מה שלטענתה היא רשימת יעדים של אתרים ישראלים שעלולים להיות ממוקדים במלחמה עתידית, ומה חושבות איראן ובעלות בריתה בימים אלה לגבי סדרי העדיפויות הפוטנציאליים שלהם בישראל. איראן הגבירה בשנים האחרונות את איומי המל"טים שלה על ישראל ופועלת בשיתוף פעולה הדוק עם חמאס וחיזבאללה כדי לתקוף את ישראל.

איראן איומים ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד