כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
נציג בני הישיבות

אברהם בצלאל בנאום הבכורה תקף את לפיד: "לא מתנצלים"

בנאום הבכורה שלו במליאה תקף ח"כ בצלאל (ש"ס) את ראש הממשלה היוצא לפיד. "לפני מספר ימים אחדים ראינו דוגמה מוחשית של הסתה שקרית מצד ראש הממשלה היוצא כנגד בני הישיבות לומדי התורה הטהורים"

אברהם בצלאל בנאום הבכורה תקף את לפיד: "לא מתנצלים"
בצלאל בנאומו הראשון במליאה צילום: דוברות הכנסת – דני שם טוב

ח"כ אברהם בצלאל נשא היום (שני) במליאת הכנסת את נאום הבכורה לאחר שנבחר לראשונה לכנסת, בנאומו תקף את ראש הממשלה היוצא יאיר לפיד שתקף את תקציב הישיבות בשבוע שעבר.

בנאומו אמר הח"כ הטרי מש"ס: "בעזרת השם אבטא בגאון את קולם של עמלי התורה, בני הישיבות ואברכי הכוללים שבחרו בחיי עולם ובהסתפקות במועט למען שימור גחלת התורה והמורשת היהודית.

יהודים יקרים אלו העושים תורתם קבע ומלאכתם עראי מוכפשים על לא עוול בכפם לא אחת בתקשורת ולצערי גם מעל במה זו. הם סיירת מטכ"ל של המורשת היהודית, הסיבה להיותנו עם והערובה היחידה להמשך קיום עם ישראל כעם יהודי וכחולייה בלתי מנותקת מעברו".

"לצערי", תקף חבר הכנסת בצלאל את ראש הממשלה היוצא, "אך לפני מספר ימים אחדים ראינו דוגמה מוחשית של הסתה שקרית מצד ראש הממשלה היוצא כנגד בני הישיבות לומדי התורה הטהורים. הסתה חמורה שבעתיים כשהיא נאמרת על-ידי אדם הנושא בתפקיד רשמי כראש ממשלה"

בצלאל הדגיש: "אנחנו כאן כדי לומר בקול ברור, איננו מתנצלים ולא מפחדים. נייצג אתכם, בני התורה, בגאון ובגאווה כנגד כל אותם המסיתים שלא זכו להבין גדולתה ועוצמתה של תורתנו הקדושה. יחד עם זאת, נתפלל שיחזיר אותם ה' יתברך בתשובה שלמה".

אברהם בצלאל נאום ראשון יאיר לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד