כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
בצל מרד הצרכנים

אסם בינתיים לא מעלה מחירים, אבל מה כן?

בעקבות "מרד הפסטה", 'אסם' אמנם לא מעלה עדיין את מחירי מוצריה כפי שהודיעה, אך החלה בצמצום מבצעים ברשתות השיווק השונות • בחברה טוענים: "הודענו על ביטול עליית המחירים בפברואר, מצרים על כל ניסיון להציג זאת אחרת" • 'שופרסל' ממשיכה להתנגד להעלאת מחירי מוצרי 'תנובה'

אסם בינתיים לא מעלה מחירים, אבל מה כן?
מוצרים של חברת אסם צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

חברת המזון הגדולה בישראל 'אסם' אמנם לא מעלה בינתיים מחירים, אך נוקטת לפחות בצעד של ביטול המבצעים על מוצריה. מאז "מרד הפסטה" שפרץ לפני מספר חודשים, במסגרתו לקוחות נקראו לרכוש מוצרים חלופיים ממותגים מתחרים לחברה, 'אסם' החלה בצמצום מבצעים ברשתות השיווק השונות.

השבוע הגיע המהלך המדובר לשיאו, כשכמה מרשתות השיווק הגדולות החליטו להוריד קטגוריות ממוצרי 'אסם' מהמדפים עד להודעה חדשה. מחברת 'אסם' מסרו ל'כאן חדשות': "בחודש דצמבר ל'אסם-נסטלה' יש עשרות מבצעים על מאות ממוצריה ברשתות השיווק השונות. 'אסם-נסטלה' הודיעה על ביטול עליית המחירים כבר בראשית פברואר ואנו מצרים על כל ניסיון להציג זאת אחרת".

במקביל פורסם כי ברשת 'שופרסל' ממשיכים בהתנגדות להעלאת מחירי מוצרי 'תנובה'. מנגד, ביתר רשתות השיווק הגדולות, כמו רמי לוי, יוחננוף וויקטורי, אומנם הודיעו שלא יעלו את מחירי מוצרי 'תנובה' ויספגו אותם בעצמם, אולם גם הן העלו מחירים למספר מוצרים באחוזים בודדים.

מי שנכנס בחודשים האחרונים לסניפי 'יש חסד' מבית 'שופרסל' לא מצא מוצרים של 'אסם' או שמצא בודדים שנותרו עדיין במחסנים, אך ללא מבצע כלשהו שמשתלם ללקוח. את המדפים ממלאים מותגים חדשים לא מוכרים שמנסים להוות תחליף לצרכנים. גם המדפים של דגני הבוקר של 'תלמה' הוחלפו במותגים זולים יותר.

אסם חברת תנובה עליית מחירים העלאת מחירים מבצעים שופרסל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד