כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
פריצת דרך

מתקרבים להקמת ממשלה: הציונות הדתית והליכוד על סף חתימה

התקדמות משמעותית: בהודעה שפרסמו הבוקר הליכוד והציונות הדתית, הודיעו המפלגות כי חלה התקדמות במו"מ והן הגיעו לסף חתימה ולהסכמות במרבית הנושאים. המו"מ יימשך גם היום | בציונות הדתית הבהירו כי אינם מתנגדים למינוי יו״ר כנסת זמני ונעתרים לבקשת נתניהו

מתקרבים להקמת ממשלה: הציונות הדתית והליכוד על סף חתימה
בצלאל סמוטריץ בראשות הציונות הדתית צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

לפנות בוקר הודיעו הליכוד והציונות הדתית בהודעה משותפת כי חלה התקדמות ממשית בשיחות המו״מ לקראת חתימה סופית על הסכם התפקידים ככל הנראה לאורך היום (שלישי).

במשך שעות ארוכות נוועדו אמש יושב ראש הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ׳ עם ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו ואז המשיכו את השיחות צוותי המו״מ בין הצדדים.

לפנות בוקר הודיעו בהודעה משותפת כי ״הליכוד והציונות הדתית התקדמו הלילה במו״מ והגיעו לסף חתימה ולהסכמות במרבית הנושאים״.

עד כה נחתמו הסכמים ראשוניים עם ׳עוצמה יהודית׳ ונעם׳, והחתימה עם ׳הציונות הדתית׳ תסיר מוקש נוסף בדרך להקמת הממשלה, כך שכרגע הקושי העיקרי הוא מול ׳יהדות התורה׳, אחרי שגם מפלגת ש״ס קרבה ביותר לחתימה.

בתוך כך, לאחר מתקפות אתמול מצד איתמר בן גביר שהפציר להזדרז במינוי יושב ראש כנסת מטעם מחנה ימין, ב׳ציונות הדתית הבהירו׳ בהודעה כי בניגוד לפרסומים, הציונות הדתית אינה מתנגדת למינוי יו״ר כנסת זמני והיא נעתרה הלילה לבקשת ראש הממשלה המיועד נתניהו למינוי יו״ר כנסת זמני באופן מיידי״

משא ומתן קואליציוני הציונות הדתית הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד